וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים קפה הפוך בטיסת ארקיע? שלמו 3.5 דולרים

עדי דברת מזריץ וזוהר בלומנקרץ

6.6.2011 / 9:36

חברת ארקיע חתמה על שיתוף פעולה עם רשת בתי הקפה אילן’ס, במסגרתה יוענקו לטסים ארוחות וקפה של הרשת, ובטיסות הזולות יימכרו להם. באילן'ס מצפים לרווח של כמיליון שקלים בשנה

חברת ארקיע ורשת בתי הקפה אילן'ס יוצאות בשיתוף פעולה אסטרטגי שבמסגרתו יימכרו ויחולקו לנוסעים בטיסות ארקיע מוצרי מזון של אילן'ס.

נוסעים שרכשו כרטיסים לטיסות הכוללות שירות מלא, יוכלו לקבל בחינם כריך או סלט וכן שתייה קלה או קפה נמס, בעוד שנוסעי טיסות הלואו קוסט, "ארקיע express", יצטרכו לרכוש בתשלום את הארוחות. כריך יעלה 6 דולרים, סלט 7 דולרים, ארוחה חמה תימכר ב-9 דולרים, ועבור שתייה חמה ישלמו הטסים 3.5 דולרים.

עבור משקאות כמו קפה הפוך ואספרסו ייאלצו כלל הנוסעים (גם בטיסות השירות) לשלם 3.5 דולרים. החברות השקיעו יחד במהלך כ-150 אלף דולר.

לדברי יעקב לוזון, בעלי רשת אילן'ס המפעילה 14 סניפים, שיתוף הפעולה עם ארקיע צפוי להכניס לרשת מיליון שקל בשנה, המהווים גידול של כ-5% במחזור המכירות שלה. "מדובר בפלטפורמה שתעניק לנו חשיפה כלל-ארצית. אילן'ס היא רשת המוכרת בעיקר לתושבי תל אביב והשרון ובימים אלה אנחנו מתכננים התרחבות לכלל המדינה".

לפני כחצי שנה מינתה אל על את השף המוכר שגב משה לשף הראשי של החברה. במסגרת שיתוף הפעולה יצר משה תפריט ארוחות בוקר חדש. בנוסף, מגישה אל על מזה כמה שנים כריכים של רשת בתי הקפה ארקפה בטיסות לילה ליעדים באירופה ובטרקלין "המלך דוד" בנמל התעופה.

לדברי גדי טפר, מנכ"ל ארקיע, החברה בחרה בשיתוף פעולה עם רשת בתי קפה, להבדיל משיתוף פעולה עם שף מוכר כפי שעשתה אל על, כיוון שמודל כזה מתאים יותר לטיסות לואו קוסט: "אל על לא מוכרים מזון ומשקאות בתשלום. בתור החברה הישראלית היחידה שמפעילה טיסות לואו קוסט יש לנו את הצורך לשדרג את החוויה לאותם נוסעים. בכל חברות הלואו קוסט בעולם קיים מודל של תפריט בתשלום. כך לדוגמה, לרייאן אייר יש שיתוף פעולה עם רשת סטארבקס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully