וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהל הישראלי: וורקוהוליק ומרוצה

על פי ממצאי סקר שנערך בקרב כ-300 מנהלים בכירים, המנהל הממוצע בארץ עובד כ-10 שעות ביום, מקדיש כ-3 שעות למשפחתו ומרוצה מאוד מהישגיו. והכסף? הרוב ציין כי הוא איננו משמעותי

ממצאי הסקר של המרכז הישראלי לניהול שפורסמו היום (חמישי) מגלים את תחושותיו ואורח חייו של המנהל הישראלי הממוצע – עובד כ-10 שעות ביום, חובב ג'אדג'טים ומרוצה מחייו האישיים ומהישגיו.

המחקר שבוצע על ידי חברת גיאוקרטוגרפיה, נערך במהלך חודש מאי. במסגרתו השתתפו 302 מנהלים בכירים בישראל בסקר אינטרנט, במדגם ארצי ומייצג, לקראת ועידת המי"ל שתחול בשבוע הבא. על פי התוצאות, רוב המנהלים, 29.5%, עובדים כ-10 שעות ביום. 8.6% מהמנהלים הודו שהם עובדים מעל ל-12 שעות ביום, ורק3.3% עובדים כ-7 שעות ביום - מספר שעות העבודה של השכיר הממוצע, על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה שהתפרסמו בחודש מרץ.

האם סדר היום העמוס מותיר זמן למשפחה? לא לכולם. כ-30% מהמנהלים – לרובם ילדים מתחת לגיל 18 – דיווחו כי הם מבלים שעתיים עם המשפחה בממוצע, ואילו כ-10% מהנשאלים הודו כי הם מקדישים רק כשעה או פחות לבני ביתם. רק כ-5% מהנשאלים מוצאים שש שעות או יותר לבילוי בחיק המשפחה.

הרבה חופשות וג'אדג'טים

ומה עם פעילות ספורטיבית? כ-36% מהמנהלים דיווחו כי הם מקפידים על הליכה, וכ-15% פוקדים את חדר הכושר. יחד עם זאת, 33% הודו כי הם לא מוצאים זמן לעסוק בספורט באופן קבוע.

בנוגע לתרבות ולחיי פנאי, מתברר שהרוב מקפידים על קיום פעילויות לניקוי הראש והנפש – 33% סיפרו כי הם קוראים באופן קבוע, ו-57% צופים לפחות פעם בשלושה חודשים במופעי תרבות. 42.4% יוצאים לחופשות פעמיים בשנה, ואילו 19.5% יוצאים אף לשלוש או ארבע חופשות. 72% הודו כי הם אינם פעילים בעמותה או ארגון למען הקהילה, לעומת 28% שכן מתנדבים.

על אף ימי העבודה הארוכים, המנהלים מצטיירים כשבעי רצון וגאים מאוד בהישגיהם: 54.6% מהנשאלים הצהירו כי הם מאושרים "במידה רבה" מחייהם האישיים, ואילו 19.5% מאושרים "במידה רבה מאוד". רק 0.3% הודו כי הם אינם שבעי רצון מחייהם. כ-60% מרוצים מהשיגיהם המקצועיים "במידה רבה", ו51.3% סיפרו כי הם חשים כי תחום עיסוקם משקף את מה שתמיד רצו לעשות. בנוסף, רוב המנהלים נהנים מפירות הקידמה והטכנולוגיה: 62% מהנשאלים מחזיקים בסמארט-פון מסוג כלשהו, 20.5% ו-64.6% הינם בעלי פרופיל בפייסבוק.

והאם התגמול הכספי על העבודה הקשה משתלם? כ-47% הודו כי הכסף הינו גורם משמעותי ומרכזי בחייהם, ואילו 44% טענו כי השכר חשוב "במידה בינונית". 9.6% סיפרו כי הכסף חשוב להם "במידה מועטה" או כלל לא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully