וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושרה הארכתו של כביש 6 - ממחלף תל קשיש לצומת סומך

המועצה הארצית לתכנון ובנייה אישרה את קידומה של תוכנית להרחבת הקטע הצפוני בכביש חוצה ישראל, שיחבר בין צומת סומך לצומת שער העמקים. אורכו המתוכנן של הציר: כ-13 קילומטרים

כביש חוצה ישראל מתרחב: המועצה הארצית לתכנון ובנייה, בראשות מנכ"ל משרד הפנים, מר עמרם קלעג'י, החליטה היום (שלישי) על קידום תוכנית להרחבת קטע צפוני בכביש מספר 6, ממחלף תל קשיש למחלף סומך. המועצה הנחתה על העברת התוכנית להערות הועדות המחוזיות והשגות הציבור.

התוואי החדש יהווה המשך לחלקו הצפוני של הכביש בציר חדש, אשר יחבר בין צומת סומך לצומת שער העמקים, ויהווה את הזרוע המערבית של המערכת לכיוון עכו, נהריה ושלומי. אורך הציר המתוכנן הינו כ- 13 קילומטרים, וחלקו יעבור בשתי מנהרות באורך של כ-2,800 מטרים.

המועצה הדגישה בהחלטתה כי תכנון המנהרות יימנע פגיעה בשטחים הפתוחים לרבות בשטחי שמורת אלונים. כמו כן, התכנית נערכה תוך הקפדה על מיזעור הפגיעה בנחל הקישון ויצירת גישות חדשות ומשופרות לפארק הקישון ולישובי המרחב.

"המועצה מברכת על קידום התוכנית ורואה בה כתכנית בעלת חשיבות לאומית לפיתוח מערכת הדרכים הארצית, וליצירת נגישות תחבורתית מיטבית בין צפון הארץ ומרכזה, נגישות המאפשרת עמידה ביעדי פריסת האוכלוסייה ושימושי הקרקע, ויצירת שוויון הזדמנויות לאוכלוסייה בפריפריה", צוין בהחלטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully