וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטנר תסגור פעילות הטלפונים הקוויים המפסידה

אמיתי זיו ובר חיון

20.6.2011 / 8:29

פרטנר השקיעה בפעילות מאות מיליוני שקלים - והפסידה כ-66 מיליון שקלים. עד חודש ינואר 2012 יעברו כל לקוחותיה בתקשורת הקווית לטיפולה של 012 סמייל - חברת הבת שרכשה

בינואר 2012 תסגור פרטנר את פעילות התקשורת הנייחת שלה (טלפוניה קווית ואספקת אינטרנט) - שלוש שנים לאחר שהושקה. ל-TheMarker נודע כי עד תאריך זה יועברו כל לקוחות פרטנר בתקשורת הקווית לטיפול 012 סמייל, החברה הבת שפרטנר רכשה.

מהלך הסגירה של פעילות התקשורת הקווית בפרטנר הוא הודאה בכישלון של ההנהלה הקודמת, בראשותו של דוד אבנר. בינואר 2009 הושקה הפעילות בקול גדול. פרטנר דיברה על שינוי האסטרטגיה של החברה לאספקת שירותים בכל ענפי התקשורת. ואולם, הפעילות לא הצליחה להתרומם. נכון לסוף 2010 החברה דיווחה על 115 אלף מנויים (קווים), אך היות שלמרבית הלקוחות בפעילות יש גם חיבור אינטרנט וגם טלפוניה, בפועל לחברה יש כ-50 אלף לקוחות בתקשורת הנייחת. מבחינה כספית, פרטנר השקיעה בפעילות מאות מיליוני שקלים, ובמונחי הפסד תזרימי ישיר (EBITDA) החברה הפסידה על הפעילות כ-66 מיליון שקל.

ערן יעקבי מדש ברוקראז' אמר כי המהלך אמור לסיים את "הסאגה הלא מוצלחת" של מיזם התקשורת הנייחת, שהשיקו ההנהלה והבעלים הקודמים של החברה. לדבריו, "חשוב להבין כי החברה נפגעה פעמיים מההרפתקה הלא מוצלחת הזאת: ראשית, כסף טוב שנמנע מבעלי המניות, הלך למהלך שנכשל בהתמודדות מול שלוש הספקיות הקיימות. יותר מכך, החברה נפגעה מאיבוד המיקוד במה שידעה לעשות הכי טוב - שירותים סלולריים.

"לכן המותג ספג פגיעה מסוימת והחברה איבדה את הפוקוס הניהולי, שיווקי/ פרסומי והמיקוד התפעולי. הפסקת הפעילות הזאת והעברתה באופן מוחלט לסמייל אמורה לפזר את המיקוד הניהולי באופן נכון יותר פעם אחת לתחום הסלולר ופעם שנייה לתחום הנייח, בו החברה מחזיקה בסיס לקוחות קיים, רחב ורווחי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully