וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחאה עבדה? הרבוע הכחול הורידה מחיר הקוטג'

עדי דברת-מזריץ

22.6.2011 / 15:35

מחירי הקוטג' והגבינה הלבנה ברשתות מגה הורדו ויעמדו על 5.49 שקלים. עם זאת, במכתב ששלחה ליצרניות מוצרי החלב מזהירה הרשת כי אם לא יורדו מחירוני הקנייה לרשת, תישקל המשך הרכישה

שבוע אחרי פרוץ גל המחאה נגד יצרניות החלב, שלחה רבוע כחול, מפעילת רשתות מגה, מכתב ליצרניות מוצרי החלב, תנובה שטראוס וטרה , ובו הודיעה על הורדה מיידית של מחירי הקוטג' והגבינה הלבנה ל- 5.49 שקלים.

במכתב מבקשת הרשת כי עד לתחילת חודש יולי יתאימו ספקיות החלב את מחירוני הקנייה המוצעים לרשת, כך שיופחתו בשיעור דומה לשיעור ההפחתה שביצעה החברה במחירים לצרכן. כמו כן, הודיעה הרשת כי אם בקשתה לא תתקבל, היא תשקול המשך או שינוי במתכונת רכישת מוצרים אלו. בנוסף, הבהירה הרשת כי מדובר בפתרון ביניים, וככל שתתקבל חקיקה או החלטת גוף רגולטורי בהקשר זה החברה תפעל בהתאם.

בניגוד לרשתות השיווק האחרות - שופרסל, רמי לוי, כמעט חינם ואבא ויקטורי - מגה לא יצאה עד כה במבצע חד צדדי על הקוטג' ומוצרי חלב אחרים. בימים האחרונים היא דיווחה על ירידה של יותר מ-30% במכירות הקוטג' בחנויותיה אך מסרה כי היא סבורה שמבצע על הקוטג' מחטיא את המטרה, שכן יביא לעלייה במכירותיו.

זאב וורמברנד, מנכ"ל רבוע כחול, מסר: "בימים אלו אנו עדים למחאה ציבורית שרק הולכת וגוברת ומחייבת אותנו למציאת פתרון ההולם את רחשי הציבור. הגיע הזמן שיצרניות החלב ייקחו אחריות ויוזילו באופן מיידי את מחירי המוצרים. אני שמח על החלטת הממשלה לבדוק נושא עליית המחירים אך עד לקבלת הכרעה בנושא, אי אפשר להמשיך ולתת לציבור הצרכנים לשלם את המחיר.

"אסור לאפשר למחאה צרכנית חשובה זו לגווע. שתיקת היצרניות וגלגול אחריותן רק לפתחו של הרגולטור אינו מובן. אנחנו מאמינים שהמחיר שקבענו - 5.49 שקלים - הינו הרצוי וההוגן עבור כלל הגורמים ומשקלל בתוכו את מחירי המוצרים לפני הסרת הפיקוח וכולל בתוכו גם את שיעור עליית המחירים של חומרי הגלם והתקורות בתחום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully