וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לינדנשטראוס ייפגש עם זהבית כהן ועופרה שטראוס?

צבי זרחיה

28.6.2011 / 9:16

האם יתערב המבקר במשבר מחירי המזון? למרות שתנובה ושטראוס לא כפופות למוסד המבקר שוקל לינדנשטראוס להיפגש עם כהן ושטראוס כדי שיישפכו אור על עליות המחירים

מבקר המדינה מיכה לינדנשטראוס שוקל לזמן לפגישה את יו"ר תנובה זהבית כהן ואת יו"ר קבוצת שטראוס עפרה שטראוס - כך נודע ל-TheMarker. "אם הנושא נוגע לציבור - אזי הכל פתוח בפני הביקורת. כמו שאמרו בעבר ש'הכל שפיט', ניתן לומר כעת ש'הכל בקיר', מלשון מבוקר על ידי המבקר. הציבור צריך לדעת שיש לו על מי לסמוך והמבקר פועל לפי חוק מבקר המדינה", אמר אתמול לינדנשטראוס.

תנובה ושטראוס אינן כפופות למוסד מבקר המדינה, אך במשרד המבקר אומרים כי הופעותיהן של כהן ושטראוס בפני המבקר יוכלו לשפוך אור על התייקרות גבינת הקוטג' ופיקוח המדינה על מחירי המזון. בכנסת מעריכים כי כהן ושטראוס יתקשו לסרב לפגישה עם המבקר אם יזמן אותן, מחשש לפגיעה תדמיתית נוספת.

לינדנשטראוס קיים בימים האחרונים התייעצויות במשרדו בנוגע לבדיקה שהוא מקיים של פעילות ועדת המחירים במשרד החקלאות. בראש צוות הבדיקה עומד המשנה למנכ"ל משרד מבקר המדינה, יעקב ורטיקובסקי. הצוות החל לזמן פגישות עם נציגיהם של משרדי הממשלה הקשורים בוועדת המחירים, בהם משרדי החקלאות והאוצר. במסגרת הבדיקה יזומנו, ככל הנראה, גם נציגים של מועצת החלב והחקלאים. ההערכה היא שבדיקת המבקר תימשך כמה חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully