וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי עשירה בעולם? ג'ינה ריינהארט מאוסטרליה

28.6.2011 / 14:42

אנליסטים מעריכים כי ריינהרדט בת ה-57 תעקוף את קרלוס סלים ותהפוך לאישה העשירה בעולם. הונה האישי של ריינהארט עומד על כ-10.7 מיליארד דולר

ג'ינה ריינהרט האוסטרלית, אשר ירשה לפני 20 שנה את אימפריית הכריה של אבייה, הנקוק פרוספקטינג עשויה לעקוף את קרלוס סלים וליהפך לאישה העשירה בעולם - כך מעריכים אנליסטים של סיטי - דיווח העיתון הבריטי "דיילי טלגרף".

ריינהרדט בת ה-57 היא כיום האישה העשירה באוסטרליה לאחר שבשנה החולפת הונה יותר מהוכפל ל-10.3 מיליארד דולר אוסטרלי (10.7 מיליארד דולר) בעקבות הזינוק במחירי הסחורות.

גינה ריינהארט. by Paul Kane/Getty Images, GettyImages
ריינהרדט מתרחקת מפרסום וכמעט שאינה ידועה מחוץ לקהילה העסקית/GettyImages, by Paul Kane/Getty Images

לפי הערכת סיטי, ריינהרדט צפויה לעקוף את סלים המקסיקאי, שניצב השנה בראש רשימת המיליארדרים של המגזין "פורבס", עם הון של 74 מיליארד דולר, ואת מייסד מיקרוסופט ביל גייטס, שהונו מסתכם ב-56 מיליארד דולר.

אם ריינהרדט היתה חברה שנסחרת בבורסת המניות האוסטרלית ומוערכת באותו מכפיל רווח 11 כמו שותפתה ריו טינטו, היא היתה מוערכת כיום ב-30 מיליארד דולר, נכתב באתר העסקים האוסטרלי סמארט-קמפני. ואולם לפי סיטי, שלושה פרויקטים עתידיים שריינהרדט מפתחת בתחום הפחם ועפרות הברזל צפויים להוביל אותה לראש רשימת עשירי העולם, היות שהחברה היא פרטית.

"ניתן להעריך שעסקי הפחם ועפרות הברזל של ריינהרדט יניבו רווחים שנתיים של כ-10 מיליארד דולר, מה שיעניק לה השנה שווי אישי של יותר מ-100 מיליארד דולר", הוסיף האתר.

ריינהרדט מתרחקת מפרסום וכמעט שאינה ידועה מחוץ לקהילה העסקית. אביה, לאנג הנקוק, גילה ב-1952 את מרבץ עפרות הברזל הגדול בעולם באזור פילברה שבאוסטרליה. היא היתה נשואה פעמיים, ובעלה השני היה פרנק ריינהרדט, עורך דין אמריקאי, שהלך לעולמו ב-1990.

האישה העשירה בעולם היא כיום כריסטי וולטון, אלמנתו של יורש וול-מארט ג'ון וולטון, שהונה מוערך ב-26.5 מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully