וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמל חיפה מתחדש: דיוטי פרי ופסטיבל סרטים

קובי מנדל

29.6.2011 / 13:37

בעקבות עלייה במספר התיירים והספינוד העוברות דרך נמל חיפה, נפתחו בו 2 חנויות דיוטי פרי חדשות ולדברי ההנהלה - זולות. בנוסף נבדקת האפשרות להעביר חלק מפסטיבל חיפה לנמל

לאחר שחנויות הדיוטי פרי בטרמינל הנוסעים של נמל חיפה היו סגורות במשך כחצי שנה, נפתחו לאחרונה בנמל שתי חנויות חדשות. במכרז שניהל הנמל זכו חברת ג'יימס ריצ'רדסון וקבוצת סקאל והקימו שתי חנויות צמודות זו לזו. החנויות אמורות להציע חווית קניות דומה לזו שבנמל התעופה בן-גוריון למפליגים הישראלים לחו"ל וגם לתיירים הרבים שעוברים דרך הטרמינל בדרכם לסיור בחיפה או בשובם מטיולים בגליל ובירושלים.

החנויות עברו שיפוץ נרחב כדי ליצור מתחם קניות מודרני. במקום, בו מוצע מגוון רחב של מוצרים במחירים אטרקטיביים, לדברי הנהלת הנמל, ניתן למצוא בשמים, מוצרי קוסמטיקה וטיפוח, סיגריות, משקאות חריפים, שוקולדים וגם כמה מותגי אופנה. שתי החברות הודיעו מיד לאחר זכייתן שמחיריהן בחנות בנמל חיפה יהיו במרבית המקרים זולים יותר מאשר בדיוטי-פרי בנתב"ג. עוד נמסר מהנהלת הנמל ששתי החנויות מוכרות לא מעט מוצרים זהים, מה שמבטיח התחרות בין שתי החברות על כיסו של כל נוסע.

למי שהתעייף מהקניות, ממתינה קפיטריה הממוקמת במפלס העליון של הדיוטי-פרי. את המוצרים שרכשו הנוסעים, הם יכולים, כמו בנתב"ג, להשאיר בארץ ולאסוף אותם בשובם מההפלגה, באזור איסוף מרווח הצמוד לכניסה מהרציף ולפני ההגעה למסוע המזוודות. מהנהלת הנמל נמסר לוואלה! חדשות כי נמשך הגידול במספר התיירים הישראלים וגם אלה המגיעים באניות פאר לנמל חיפה. השיא אמור להתרחש בחודשים ספטמבר ואוקטובר, אז יפקדו את חיפה עשרות אניות, רובן אניות תיירים, כאשר בימים רבים צפויות לשהות בנמל בו זמנית שלוש ואף ארבע אניות. הנהלת הנמל אף פנתה לעיריית חיפה כדי לבדוק אפשרות לקיום מקצת מאירועי פסטיבל הסרטים הבינלאומי המתקיים בסוכות גם באזור הנמל, זאת כדי לשתף את התיירים הרבים שיפקדו את חיפה בחגיגת הסרטים של העיר.

בין החודשים ינואר ומאי, חודשים שנחשבים יחסית "חלשים" עקב מצב הים, פקדו השנה את חיפה 61,600 תיירים. מדובר בעליה של 110% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. הגידול במספר התיירים עלה אף על התחזית לשנת 2011 שניתנה בתחילת השנה, וחלקה מוסבר בהסטת אניות מאזורים כמו מצרים, תוניסיה ולוב לחיפה, עקב חוסר הוודאות הביטחוני השורר במדינות צפון אפריקה. גם השקט הביטחוני בישראל, מאפשר הגעת אניות ענק, שרובן ככולן נמנעו מלהגיע לישראל בעשור הקודם בגלל האינתיפאדה השנייה.

  • עוד באותו נושא:
  • נמל חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully