וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכנעה ללחץ? נטוויז'ן ביטלה העלאת התעריפים

אמיתי זיו

4.7.2011 / 16:30

ההודעה על ייקור תעריפי השיחות לחו"ל והאינטרנט הופיעה באתר החברה, ובעקבות פניות מהתקשורת על ההתייקרות -החברה נכנעה והסירה ההודעה

בעוד שנוחי דנקנר קורא להפחתת מחירי הקוטג' הוא מודיע ללקוחותיו על עלייה במחירי סל התקשורת: 013 נטוויז'ן מקבוצת אי.די.בי הודיעה כי היא תעלה תעריפים, בפעם השנייה בתווך של 3 חודשים. העלאות התעריפים המתוכננת הן בתחום השיחות לחו"ל ובשירותי האינטרנט. החברה הודיעה על כוונתה זו, באתר האינטרנט שלה. עם זאת, בעקבות פניית TheMarker, בחברה טוענים כי מדובר בטעות סופר וכי העדכון בוטל.

על פי ההודעה של החברה, שעדיין נמצאת באתר, בכונת נטוויז'ן להעלות את דמי השימוש הקבועים עבור שירותי השיחות לחו"ל ממחיר של שקל לחודש, פי 2.5 למחיר של 2.5 שקל לחודש. לגבי שיחות לחו"ל, בעוד ברדיו מתנגנת פרסומת של החברה עם הסלוגן "9 אגורות, רק 9 אגורות", החברה מודיעה כי תעלה את התעריף בחלק מהיעדים ל-13 אגורות.

"טעות מצערת"

בתחום שירותי האינטרנט, נטוויז'ן נמנעת מייקור חבילת האינטרנט עצמה אך הודיעה על העלת תעריפים בשירותי הערך המוסף כמו אנטי-וירוס, אנטי-ספאם, שירות הרחבת תיבת הדוא"ל ושירות fax to mail. העלאת המחיר היא בערך של 4 שקל, לכל שירות. בערך למחצית מלקוחות נטוויז'ן יש שירות ערך מוסף מהרשימה.

הצצה באתר החברה מגלה כי העלאת תעריפים קודמת אירעה בחודש אפריל 2011, אז העלתה נטוויז'ן דווקא את מחירי הטלפון הקווי שלה: היא יקרה את התשלום החודשי לאחזקת קו הטלפון וכן העלתה את מחיר השיחה ליעד סלולרי, מ-15 אגורות ל-20 אגורות.

נטוויז'ן מייצרת מחזור רבעוני של מעל ל-300 מיליון שקל. היא חברה אחות של סלקום, והשתיים נמצאות לקראת מיזוג.

מנטוויז'ן נמסר בתגובה כי מדובר בטעות מצערת שנבעה מכשל במערכת הבילינג, החברה לא מעלה תעריפים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully