וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיסקו תסייע לפרוייקט מעקב בעיר צ'ונגקינג בסין

5.7.2011 / 11:04

במסגרת הפרוייקט "ג'ונגקינג השלווה" תוצבנה 500 אלף מלמות ברחבי העיר צ'ונגקינג. ארה"ב אסרה בעבר ייצוא מוצרים למעקב אחר פשיעה לסין אך לא על ציוד בעל שימושים אחרים

חברות טכנולוגיה מערביות, כולל סיסקו, יסייעו בהקמתו של פרויקט מעקב שאפתני חדש בסין, במסגרתו יותקנו ברחובות העיר צ'ונגקינג 500 אלף מצלמות, דיווח "וול סטריט ג'ורנל".

הממשלה טוענת כי הפרויקט ישמש למניעת פשיעה ולמעקב אחר התנועה, אך הציבור בסין טוען כי זהו צעד נוסף למעקב של הממשלה אחר האזרחים. המערכת החדשה, אשר נקראת "צ'ונגקינג השלווה", היא בין מערכות המעקב המתוחכמות ביותר מסוגה, ותוצב בצמתים, שכונות ופארקים בשטח של כאלף קמ"ר. עיריית צ'ונגקינג משקיעה יותר מ-800 מיליון דולר בפרויקט, ו-1.6 מיליארד דולר נוספים למימון הפרויקט יגיעו ממקורות לא ידועים, לפי הדיווח.

סיסקו, יצרנית ציוד רשתות התקשורת הגדולה בעולם, צפויה לספק את החומרה הדרושה לתפעול מערכת המעקב המורכבת, לפי מקורבים לעסקה. מי שרתמה את סיסקו לפרויקט היתה היקיז'ן דיג'יטל טכנולוג'י, הקבלנית הראשית בפרויקט.

ארה"ב אסרה ייצוא מוצרים למעקב אחר פשיעה לסין מאז הטבח בכיכר טיינאנמן ב-1989. ואולם המגבלות שהציבה ארה"ב אינן אוסרות מכירה של טכנולוגיות כמו מצלמות בעלות שימושים רבים, אשר מסוגלות לעקוב אחר פקקי תנועה אך גם אחר אזרחים.

  • עוד באותו נושא:
  • סיסקו
  • סין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully