וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיור בר השגה: מתחם הגדנ"ע בת"א יוגדל ל-300 דירות

רונית נחום-הלוי

6.7.2011 / 16:14

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בת"א החליטה להרחיב את הפרויקט בשכונת נוה עופר בעיר ב-95 דירות, ולייעדו לזכאי משרד השיכון. "עוד חוליה במסגרת פתרונות של דיור בר השגה לתושבי העיר"

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה תל אביב מתכננת להגדיל את פרויקט מתחם הגדנ"ע בשכונה נוה עופר בעיר לבניית 300 דירות במקום 205 דירות כפי שתוכנן בעבר, אותו מקדמת חברת חלמיש. בדיון שהתקיים אתמול בוועדה המקומית אישרה הוועדה כי כל הדירות שייבנו ייועדו לזכאי משרד הבינוי והשיכון או לדיור בר השגה לפי קריטריונים שקבעה עיריית תל אביב. נקבע עוד ש-15 מהדירות שייבנו יוקצו לזכאי הדיור הסוציאלי המקבלים הבטחת הכנסה.

תוכנית בניין העיר להקמת פרויקט מתחם הגדנ"ע אושרה כבר בשנת 1997, אולם כעת הרחיבה הוועדה את הפרויקט וביצעה שינויים בתוכנית והקצאתן לזכאים. התוכנית מציעה בנייה של שישה בניינים בני 7 קומות שיכללו תמהיל דירות בשטח עיקרי ממוצע של 85-120 מ"ר. התוכנית מגדירה שני שלבים לביצועה. בשלב הראשון ייבנו 200 דירות ופיתוח ציר עירוני ובשלב השני יפונו השטחים התפוסים ביתר המגרשים וייבנו 100 דירות נוספות.

"זו עוד חוליה במסגרת פתרונות של דיור בר השגה לתושבי העיר תל אביב", אומר בתגובה המשנה לראש העיר ויו"ר הוועדה לדיור בר השגה ארנון גלעדי. "חברת חלמיש כחברת דיור ציבורית מתפקידה לקדם את פתרונות הדיור בעיר לאוכלוסיות חסרי דירה. אין ספק שפרויקט בסדר גודל כזה יקל במעט על מצוקת הדיור בעיר".

סגנית ראש העיר מיטל להבי מציינת כי התוכנית ביצעה העברת שטחים ציבוריים מלב התוכנית לשולי השכונה סמוך לבית המעצר אבו כביר, ולכן הפקדתה לדיון בוועדה המחוזית נדחתה. "התוכנית משביחה את הפרויקט על חשבון השטחים הציבוריים. זה משהו שאינו מקובל, ולכן דרשתי לעשות בדיקת קרקע ורעש בגלל סמיכות האזורים הציבוריים לכביש ובדיקת הקרקע מחשש לזיהום לאור השימוש שנעשה בה בעבר על ידי מפעל נשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully