וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיני וברוש: "להקים צוות להצלת מעמד הביניים"

אורה קורן

10.7.2011 / 16:21

במכתב לראש הממשלה, שר האוצר ושר התמ"ת קראו יו"ר ההסתדרות עופר עיני ויו"ר לשכת התיאום של הארגונים הכלכליים שרגא ברוש לגיבוש תכנית כלכלית חברתית. "על הממשלה לדאוג לאזרחיה"

יו"ר לשכת התיאום של הארגונים הכלכליים שרגא ברוש, ויו"ר ההסתדרות החדשה עופר עיני, שלחו מכתב לראש הממשלה ולשרי האוצר והתמ"ת, בבקשה שיובילו יוזמה להקמת צוות מקצועי משותף אשר יגבש תוכנית כלכלית חברתית שתיתן מענה לפגיעה ההולכת וגוברת בשכבות הנמוכות, במעמד הביניים ובמגזר העסקי בישראל.

בפגישה שנערכה בשבוע שעבר בין נשיאי לשכת התיאום של הארגונים הכלכליים, ליו"ר ההסתדרות החדשה, הוחלט על הקמת צוות מקצועי שיגבש תוכנית כלכלית חברתית שתנסה לייצר מענה כולל לפגיעה המתמשכת בשכבות החלשות, במעמד הביניים ובמגזר העסקי בשל יוקר המחיה והמציאות הכלכלית.

בפגישה הוחלט כי לצרף למהלך את הממשלה ואף לתת לה להוביל אותו ולעמוד בראש הצוות המקצועי. במכתב שנשלח קוראים עיני וברוש לממשלה להצטרף ליוזמה ולכנס את השולחן העגול מיד וללא דיחוי, במטרה לייצר צוות מקצועי משותף בהובלת הממשלה אשר יגבש תוכנית כלכלית חברתית שתתן מענה למצב שנוצר.

מההסתדרות ומהארגונים הכלכליים נמסר היום, כי "אם הממשלה לא תרים את הכפפה, נאלץ בלית ברירה ולנוכח המצב שנוצר במשק, לכנס צוות מקצועי של הארגונים הכלכליים וההסתדרות, בראשות מנכ"ל התאחדות התעשיינים אמיר חייק, וראש האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, אבי ניסנקורן, שיחל לגבש תוכנית כלכלית חברתית". ברוש אמר, כי "מקומה של הממשלה הוא לדאוג לאזרחי המדינה לרווחה ולתנאי מחיה נאותים. אני מאמין שבשיתוף פעולה בין הממשלה, המעסיקים והעובדים, ניתן להגיע לתוכנית כלכלית חברתית אשר תביא להקלה משמעותית ביוקר המחייה בישראל".

עיני אמר, כי "לאחרונה אנו עדים לתופעה של עליית מחירים שמעיקה על השכבות החלשות ומעמד הביניים. אנו מקווים שנצליח למצוא פתרונות שיביאו להורדת המחירים תוך שמירה על התעסוקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully