וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירידות בוול סטריט: נאסד"ק נסוג ב-1.2%

נמרוד הלפרן

14.7.2011 / 23:28

בנק ג'י.פי מורגן עלה בקרוב ל-2% עקב תוצאות כספיות טובות; הזהב בשיא - עלה יום שמיני ברציפות. מדד דאו ג'ונס ירד ב-0.4%; מדד S&P500 נסוג ב-0.7%; מדד נסדא"ק איבד 1.2%

בורסות וול סטריט ירדו היום (חמישי) זו הפעם הרביעית בחמישה ימי המסחר האחרונים, ונסגרו בשפל של כשבועיים, לאחר שיו"ר הבנק הפדרלי, בן ברננקי, אמר כי לבנק המרכזי אין בשלב זה כוונה לנקוט בצעדים נוספים לתמיכה בכלכלת ארה"ב. מניות הטכנולוגיה הובילו את הירידות.

מדד דאו ג'ונס ירד ב-0.4%; מדד S&P500 נסוג ב-0.7% - ירידה רביעית בחמישה ימי המסחר האחרונים - ונסגר ברמה הנמוכה ביותר מאז שלהי יוני; מדד נסדא"ק איבד 1.2%.

מגמה חיובית בוול סטריט מאי 2010. GettyImages
בורסות וול סטריט ירדו בפעם הרביעית בחמישה ימי המסחר האחרונים/GettyImages

"לא זמן מתאים לתמריצים"

בשוק הסחורות, עלה מחיר הזהב זה היום השמיני ברציפות ונסגר בשיא, ואילו מחיר הנפט הגולמי ירד ביותר מ-2%. החוזים על הזהב למסירה באוגוסט נסגרו במחיר של 1,589.3 דולר לאונקייה, עלייה של 0.2%, בבורסת הסחורות של ניו יורק. מחיר הנפט הגולמי ירד ב-2.4% לרמה של 95.69 דולר לחבית.

יו"ר הבנק הפדרלי בארה"ב, בן ברננקי, אמר היום כי זהו אינו הזמן המתאים לסבב נוסף של תמריצים לכלכלה האמריקאית - יום אחד בלבד לאחר שאמר כי קיימת אפשרות שהבנק המרכזי יחליט על תוכנית הרחבה כמותית נוספת, שלישית במספר. "בשלב זה איננו מוכנים לנקוט בצעדים נוספים", אמר ברננקי ביום השני של עדותו החצי שנתית בקונגרס על המדיניות המוניטרית ומצב הכלכלה האמריקאית.

ברננקי הוסיף כי הבנק המרכזי מעוניין להמתין לראות האם יחול שיפור בתנאים הכלכליים שאשר יהפוך את תחזיות הצמיחה לכלכלת ארה"ב בשנה וחצי הקרובה למציאותית. "היינו רוצים להמתין לראות האם הכלכלה אכן תתאושש כפי שאנו צופים", אמר יו"ר הבנק הפדרלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully