וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועדת מכרזי הסלולר קבעה: סלקט OUT, גולן IN

אמיתי זיו

18.7.2011 / 16:50

בהתאם לתחזיות, ועדת המרכז נטלה את הזכות להקמת חברה סלולרית מסלקט. גולן טלקום בתגובה: "מבטיחים מוצרים מתקדמים, שירות איכותי ומעל להכל - ירידה דרמטית במחיר"

כצפוי, ועדת מכרז התדרים שסיימה את פגישתה לפני זמן קצר (שני), החליטה לקחת את הזכות להקמת חברת סלולר מסלקט, ולהעביר אותה לקבוצת גולן טלקום. גולן טלקום תקבל כנראה כבר מחר בבוקר הודעה רשמית על כך ויעמדו לרשותה 45 ימים להעמיד ערבות בנקאית של 360 מיליון שקל.

סלקט הודחה מהמרוץ לאחר שלא הצליחה להעמיד בזמן ערבות בנקאית של 700 מיליון שקל. היא נפסלה אחרי שעוד קבוצה יצאה מהמכרז מאותה הסיבה: מרתון-מובייל של חזי בצלאל.

בחברת גולן טלקום, בבעלות מיכאל גולן וקסבייה ניאל, טרם הגיבו רשמית אך הם מעוניינים מאד לקבל את התדר ולהקים עליו חברת סלולר. הונם העצמי של בעלי המניות בחברה יספיק כנראה להעמדת הערבות.

"הצרכן הישראלי הוא המנצח הגדול במכרז"

בעקבות הזכייה מסרה החברה: "גולן טלקום מודה לשר התקשורת משה כחלון, להנהלת המשרד ולחברי ועדת מכרז התדרים על הפעולה הנחרצת והנחושה לפתוח את שוק הסלולר לתחרות על ידי הוספת מפעיל חמישי. אנו מצפים כי מדיניות זאת תימשך, על מנת להבטיח שוק סלולרי חופשי ותחרותי ביותר. הצרכן הישראלי הוא המנצח הגדול במכרז התדרים וייהנה מהידע והניסיון המוכח של היזמים והמנהלים, שמובילים את חברת גולן טלקום, החתומים על המהפכות הצרכניות הגדולות בעולם התקשורת בצרפת ובישראל.

"גולן טלקום תפעל ברוח המהפכנות הצרכנית בשוק התקשורת על פי תורתו של קסבייה ניאל, היזם ובעל השליטה בחברת איליאד פריי, שחוללה רעידת אדמה בשוק התקשורת הצרפתי וממשיכה בדרכה זאת למעלה מעשור לרווחת קהל הצרכנים הצרפתי. טכנולוגיה חדשנית, מוצרים מתקדמים שרות איכותי ומדיניות מחירים תחרותית הכוללת חבילות פשוטות וברורות ללקוח ומעל הכול ירידה דרמטית במחיר לצרכן, יהיו אבני היסוד עליהן תושתת גולן טלקום".

החברה מסרה כי תחל מיידית בגיוסי עובדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully