וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוגרים חשבון - איך תתמודד הממשלה עם גל המחאות?

21.7.2011 / 12:53

האם תצליח הממשלה להתמודד עם גל המחאות במשק? למה החרדים מקבלים עדיפות בדיור? "סוגרים חשבון" - כל מה שמעניין בכלכלה הישראלית

המחאות הציבוריות שתפסו השבוע נפח ציבורי ותקשורתי חסרי תקדים, הכניסו את נבחרי הציבור לסחרור של דיוני חירום והצעות חוק, האם הממשלה והכנסת איבדו את היכולת לפעול באופן יעיל? יותר משני שליש מהדירות שהוציא משרד השיכון במסגרת תכנית "הדיור למשתכן" מיועדת למגזר החרדי, בנוסף מסתבר שבשנים האחרונות אחוז גדול מהדירות שיוצאות לשוק מכוונות לחרדים, שמהווים מיעוט באוכלוסיה. מדוע החרדים מקבלים יותר דירות?

הסדרי החוב של הטייקונים: יצחק תשובה יבקש היום לקבל עוד כסף עבור חברת דלק נדל"ן ובמקביל ינסה למצוא הסדר חוב למשקיעי קבוצת דלק- מי שומר על הטייקונים? הצעת חוק חדשה תטיל קנסות נוספים על מעסיקים שלא יעמדו בתקנות העסקה ונציבות המדינה מפרסמת שאלות שמומלץ לא לשאלו בראיונות עבודה: צעד חשוב לשיפור מצב העובדים בארץ, או הכבדה נוספת על המעסיקים?

בנושאים אלה, בין היתר, תעסוק הערב (חמישי) התוכנית "סוגרים חשבון". בתוכנית יתארחו היום הממונה לשעבר על הכנסות המדינה, יורם גבאי וד"ר איציק ספורטא מאתר העוקץ.

"סוגרים חשבון", בהפקת נתיב תקשורת של נעם אדרי, מדי יום בשעה 19:00 בערוץ 23 בטלוויזיה החינוכית.

תוכנית כלכלית ערוץ1. תאגיד כאן
תוכנית כלכלית ערוץ1/תאגיד כאן

יש לכם שאלות לצוות "סוגרים חשבון"? השאירו טוקבק ואולי תצוטטו בתוכנית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully