וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר בוול סטריט נסגר במגמה מעורבת

נמרוד הלפרן

23.7.2011 / 0:02

המסחר אמנם נסגר במגמה מעורבת, אך עלה בסיכום השבועי. דאו ג'ונס עלה ב-0.4% וב-1.6% בסיכום השבועי. נאסד"ק עלה -0.9%

בורסות וול סטריט נסגרו במגמה מעורבת ביום המסחר האחרון של השבוע, אולם עלו בסיכום שבועי. מניות הבלו צ'יפ הובילו היום את הירידות לאחר שדו"חות כספיים מאכזבים של ענקית המיכון הכבד קטרפילר האפילו בהשפעתם על דו"חות רבעוניים חיוביים של ג'נרל אלקטריק ומקדונלדס. מניות הטכנולוגיה רשמו עליות בעקבות דו"חות כספיים טובים מהצפוי של AMD ו-סנדיסק .

דאו ג'ונס ירד ב-0.4% אך עלה ב-1.6% בסיכום שבועי; מדד S&P 500 הוסיף 0.1%; מדד נאסד"ק עלה ב-0.9%. שוק האג"ח הממשלתיות האמריקאיות נסגר בעליות, והתשואה על האג"ח ל-10 שנים ירדה ב-0.05% לרמה של 2.96%.
יצרנית המיכון הכבד קטרפילר דיווחה על רווח של 1.72 דולר למניה ברבעון השני של השנה לעומת רווח של 1.09 דולר למניה בתקופה המקבילה בשנה הקודמת. עם זאת, הרווח היה נמוך מתחזית האנליסטים לרווח של 1.75 דולר למניה.

ענקית התעשייה האמריקאית ג'נרל אלקטריק דיווחה על גידול חד מהצפוי של 21% ברווחיה ברבעון השני וסיפקה תחזית אופטימית לגבי המשך השנה, הודות לביקוש מוגבר למוצרים תעשייתיים כבדים בשווקים זרים דוגמת סין והודו.
מקדונלד'ס, רשת המזון המהיר הגדולה בעולם, דיווחה על גידול של 15% ברווחיה ברבעון השני וצמיחה של 16% בהכנסות. רווחי החברה בתקופה המדווחת הסתכמו ב-1.41 מיליארד דולר, או 1.35 דולר למניה - מעל לתחזית האנליסטים לרווח של 1.28 דולר למניה. בשורה העליונה רשמה החברה מכירות של 6.91 מיליארד דולר - מעל לתחזית להכנסות של 6.6 מיליארד דולר.

חברת הטלקום ורייזון דיווחה על רווח של 57 סנט למניה ברבעון השני - מעל לתחזית האנליסטים לרווח של 55 סנט למניה. כמו כן הודיעה החברה כי המנכ"ל איוון סיידנברג, אשר יפרוש בתחילת אוגוסט, יוחלף על ידי סמנכ"ל התפעול לוול מקאדם.

יצרנית השבבים AMD דיווחה כי עברה ברבעון השני לרווח - אשר היה גבוה מתחזיות האנליסטים. חברת מוצרי זכרון הפלאש סנדיסק דיווחה על היא על תוצאות כספיות שעלו על התחזיות.

אמש: עליות בעקבות תמיכת האיחודה אירופי ביוון

מדד דאו ג'ונס נסגר בעלייה של כ-1.2%; מדד S&P 500 הוסיף 1.4%; מדד נאסד"ק ק טיפס ב-0.7%. שוק האג"ח הממשלתיות האמריקאיות נסגר בירידות, והתשואה על האג"ח ל-10 שנים עלתה ב-0.08% לרמה של 3.01% לאחר שבמהלך המסחר עלתה ל-3.04% - רמתה הגבוהה ביותר זה 10 ימים.

אמש נרשמו בוול סטריט עליות בעקבות התמיכה שהביעו מנהיגי האיחוד האירופי בממשלת יוון, לאחר שאישרו סיוע רשמי למדינה בסך 109 מיליארד יורו (156.7 מיליארד דולר) וכן סיוע של המגזר הפרטי בסך 50 מיליארד יורו נוספים. סך העול בו צפוי המגזר הפרטי לשאת במימון ההלוואות ליוון, עשוי להגיע ל-135 מיליארד יורו (194 מיליארד דולר) על פני תקופה של 30 שנה. מנהיגי אירופה הסכימו גם להאריך את תקופת ההלוואות העתידיות לממשלת יוון לתקופה מקסימלית של 30 שנה, לעומת ההלוואות הנוכחיות שהיו לתקופה של 7.5 שנים. הריבית על ההלוואות צפויה להיות כ-3.5%.

שורה של נתונים מקרו כלכליים חיוביים שפורסמו אתמול בארה"ב, הצביעו על עלייה חודשית שנייה ברציפות במחירי הבתים בארה"ב, צמיחה מפתיעה בפעילות הייצור באזור פילדלפיה, עלייה במדד המדדים הכלכליים המובילים ועלייה חדה מהצפוי במספר תביעות האבטלה הראשונות השבועי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully