וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאפון תוותר על 59% מהחוב של עשרות אלפי לקוחות

חיים ביאור

24.7.2011 / 16:53

תספורת משתלמת: הסדרת החוב בחברת הסלולר תאפשר לחייבים שנגדם נפתח תיק הוצאה לפועל להסדיר את חובם במהירות יחסית, ובאופן שימנע בעתיד תביעות משפטיות חוזרות

חברת הסלולר פלאפון עומדת להגיע להסדר עם כ-30 אלף לקוחות במסגרתו היא תוותר על 59% מהחוב שהם חבים לה. מדובר בלקוחות נגדם נפתחו תיקי הוצאה לפועל. במסגרת המהלך אותו נוקטת פלאפון בשיתוף עם רשות האכיפה והגבייה (ההוצאה לפועל), החל מהיום יוכלו לקוחות החברה החייבים לה כספים בגין שירותים שקיבלו, לפנות לאחד המוקדים הטלפוניים שפתחו רשות האכיפה והגביה וחברת פלאפון כדי להודיע על נכונותם להחזיר כספים שהם חבים לחברה והמוקדנים ידריכו אותם מה עליהם לעשות.

על פי הערכות, היקף מבצע מחיקת החובות לפלאפון כולל תיקים בשווי של 460 מיליון שקל. לאחר מחיקת חלק מהכספים, תעמוד יתרת החובות של הלקוחות לתשלום לפאלפון על 189.5 מיליון שקל.

הסדרת החוב תאפשר לחייבים "כבדים" להסדיר את חובם במהירות יחסית ובאופן שיקל עליהם וימנע בעתיד תביעות משפטיות חוזרות, הוצאות וריביות מצטברות. מנהל רשות האכיפה והגביה מסר כי יעוכבו ההליכים המשפטיים שכבר החלו נגד לקוחות פלאפון שיגיעו להסדר לתשלום החוב.

מבצע דומה גם בבנק לאומי

מחברת פלאפון נמסר: "אנו מעניקים בצעד זה הזדמנות ללקוחות להחזיר את החוב תמורת מחיקה של חלק ממנו, ללא קשר לנתוני התיק. חייבי המבצע העומדים בקריטריונים שהגדרנו יחד עם שות האכיפה והגביה, יקבלו לבתיהם בימים אלה איגרת אישית עם נתונים על גובה החוב, גובה ההנחה והסכום שנותר לתשלום".

פלאפון הולכת בכך בעקבות בנק לאומי, שאף הוא החליט לצאת במבצע של מחיקת חלק מהחובות של לקוחותיו. באותו מבצע נסגרו 5,000 תיקי הוצאה לפועל והבנק קיבל מהחייבים 34 מיליון שקל.

לדברי מנהל רשות האכיפה והגביה, דוד מדיוני, "לאנשים רבים החייבים כספים לארגונים בעד שירותים שהם קיבלו, ניתנת כעת הזדמנות להגיע להסדר נוח ולכן הם יהיו מעוניינים לסלק את חובותיהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully