וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו בלחץ? פגישה לילית לפתירת מצוקת הדיור

מוטי בסוק

25.7.2011 / 20:36

בפעם העשירית תוך שבוע ייפגש ראש הממשלה עם שר השיכון אריאל אטיאס ושר האוצר יובל שטייניץ לגיבוש הנוסח הסופי של התכנית לפתרון מצוקת הדיון. התכנית תוצג מחר במסיבת עיתונאים

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מכנס הלילה פגישת שרים ופקידים בכירים, לגיבוש הנוסח הסופי של תוכנית ראש הממשלה לפתרון מצוקת הדיור, שתוצג מחר בבוקר במסיבת עיתונאים בירושלים.

בפגישה אמורים להשתתף שר השיכון, אריאל אטיאס, שר האוצר, יובל שטייניץ ועוזריהם. זו הפגישה העשירית במספר של שרים אלו מאז יום שני שעבר, בנושא פתרון מצוקת הדיור. קודם לכן נפגשו השלושה, היום אחרי הצהרים, בלשכת רה"מ בכנסת.

נתניהו הודיע היום לראש ממשלת פולין כי הוא דוחה את ביקורו בוורשה שנועד ליום רביעי. הסיבה לדחייה, היא ככל הנראה כי נתניהו חושש לעזוב את ישראל בתקופה של תסיסה חברתית גוברת.

בתוך כך, ראש הממשלה בנימין נתניהו שב והתייחס היום אחר הצהריים בישיבת סיעת הליכוד למחאה המתרחבת סביב מצוקת הדיור. נתניהו הודה לשרים ולחברי הכנסת שנרתמו לקריאתו אתמול כדי לקדם את החקיקה ואת ההסברה לציבור ואמר כי "מתחיל להיות צפוף מתחת לאלונקה". נתניהו הודה באופן מיוחד לשר האוצר, יובל שטייניץ, "שנושא אתי את המשא מתחת לאלונקה כל הזמן", וקרא לשבירת שני הקרטלים בשוק הישראלי: קרטלי המזון והדיור.

בתום הישיבה קרא השר מיכאל איתן לראש הממשלה לפתוח בהידברות עם המוחים. "עלינו להכיר בעובדה שבצד ההצלחה הכלכלית של הממשלה יש גם צורך בתיקונים שיבטאו צדק חברתי", אמר איתן. לדבריו, "את הבעיות בשוק הדיור ירשנו מממשלות קודמות, אך כעת פתרונן באחריותנו. המאמץ במסע האלונקות הוא מאמץ משותף של הממשלה והאזרחים. אם רוצים שנצליח במסע הזה, יש לדעת שהדבר מחייב הידברות ושיתוף פעולה עם הציבור גם בקביעת הדרך והמסלול. הגשתי לראש הממשלה תוכנית להידברות עם הציבור ונציגי המחאה בכל רחבי הארץ ואני מקווה כי ראש הממשלה ירים את הכפפה ויאפשר להניע את המהלך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully