וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת התקשורת של דנקנר: סלקום ונטוויז'ן אישרו המיזוג

אמיר טייג

28.7.2011 / 10:30

עמוס שפירא, מנכ"ל סלקום ומי שינהל את הקבוצה הממוזגת, פנה במכתב לעובדים: "ההליך מצריך בחינה מעמיקה של התהליכים בשתי החברות, לפני קבלת ההחלטות על אופי הקבוצה לאחר המיזוג"

קבוצת התקשורת של נוחי דנקנר רוקמת עור וגידים: סלקום ונטוויז'ן הודיעו היום ואתמול כי התקבלו אישורי האסיפות הכלליות של כל אחת מהן למיזוג בניהן. כמו כן התקבל אישור של האסיפה הכללית של חברת האחזקות דיסקונט השקעות, אשר מחזיקה בשתי החברות. כל העסקאות אושרו באספה הכללית של בעלי המניות כעסקאות בעלי עניין, כלומר קיבלו רוב מיוחס.

סלקום ונטוויז'ן הן חברות אחיות, המוחזקות על ידי דסק"ש בשיעור של כ-43.3% וכ-38% בהתאמה. על פי מתווה העסקה, תשלם סלקום כ-1.57 מיליארד שקל עבור 100% ממניות נטוויז'ן, אשר תמחק ממסחר ותהפוך לחברה בת בבעלות מלאה של סלקום. אתמול אישר משרד התקשורת את המיזוג.

עמוס שפירא, מנכ"ל סלקום ומי שינהל את הקבוצה הממוזגת, הוציא היום מכתב למנהלי סלקום ונטוויז'ן ובו הצהרה לשקיפות מקסימלית מול ציבור העובדים והמנהלים של שתי החברות במסגרת תהליך המיזוג. עמוס שפירא ביקש מניר שטרן, מנכ"ל נטוויז'ן, שינהל צוותי עבודה של שתי החברות בסיוע חברת הייעוץ הבינלאומית מקינזי, במטרה לבחון את המטרות האסטרטגיות של הקבוצה הממוזגת ואת תהליכי העבודה הנדרשים.

"יצירת כושר תחרות טוב יותר הינה המטרה העליונה"

יש לציין כי בעבר שפירא לא התלהב ממיזוג זה, אך כנראה כי התמורות בענף הובילו את הקבוצה להבנה כי הדבר הינו בלתי נמנע. כזכור, לפני כשנה רכשה חברת הסלולר פרטנר את 012 סמייל, המתחרה הגדולה של נטוויז'ן.

במכתבו ציין שפירא כי "יצירת כושר תחרות טוב יותר וצמיחה הינה המטרה העליונה של המיזוג. תהליך של מיזוג הכולל שני ארגונים בסדר גודל של סלקום ו-013 נטוויז'ן הוא מהלך מורכב, שכן מדובר בחברות שעובדים בהן בני אדם עם רצונות, מאוויים וחששות מובנים, אותם עלינו לקחת בחשבון יום יום ושעה שעה. זהו הליך שיקח מספר חודשים, המצריך בחינה מעמיקה של התהליכים בשתי החברות, עוד בטרם קבלת ההחלטות באשר לכיצד תראה הקבוצה לאחר המיזוג".

"אני יכול להבטיחכם שכל השינויים, אם יהיו, יתבצעו בשקיפות, בהגינות, בסבלנות ובאורך רוח", פנה שפירא לעובדים. ניר שטרן, מנכ"ל נטוויז'ן ציין במכתב לעובדיו כי "אני מאמין באמונה שלמה כי מיזוג עם חברת סלקום הינו תהליך שיחזק עוד יותר את נטוויז'ן כשחקנית מובילה בעולם התקשורת. זהו, ללא ספק, אחד האתגרים הגדולים שיעמדו בפנינו בשנה הקרובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully