וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעת חוק: הקצאת מיליארד ש' לפיקוח על גני ילדים

פנחס וולף

28.7.2011 / 13:47

על פי ההצעה שיזמה הוועדה לזכויות הילד, מיליארד ש' יוקצו ליישום חוק הפיקוח על מעונות וגני ילדים עד גיל שלוש. "מדובר בשדרוג משמעותי בתנאים, וזאת על חשבון המדינה ולא על גב ההורים"

על רקע "מחאת העגלות", הוועדה לזכויות הילד יוזמת צעד למען ההורים והילדים, ומציעה כי מיליארד שקלים יוקצו ליישום חוק הפיקוח על מעונות וגני ילדים עד גיל שלוש. ההצעה סוכמה הבוקר (חמישי) בפגישה בין יו"ר הוועדה לזכויות הילד ויוזם החוק, זבולון אורלב, שר התמ"ת שלום שמחון, הסגן הממונה על התקציבים באוצר, משה בר סימן טוב, וח"כ אורלי לוי-אבקסיס (ישראל ביתנו), חברת הוועדה לזכויות הילד.

ההתחייבות התקציבית תיפרס על פני שבע השנים בהן ייושם החוק בהדרגה בכל המסגרות לגיל הרך. הממשלה צפויה לקבל את ההחלטה על תקצוב החוק ביום ראשון הקרוב. יו"ר הוועדה, זבולון אורלב, יכנס את הוועדה לזכויות הילד ביום שני הקרוב כדי להביא את החוק לאישור הוועדה, על מנת שהחוק יעלה להצבעה לקריאה שנייה ושלישית במליאת הכנסת, עוד בטרם תצא לפגרת הקיץ.

לדברי אורלב, "ההקצאה מבטיחה שסוף סוף נבטיח לפעוטות בישראל ולהוריהם שדרוג משמעותי בתנאים בהם נגדל את ילדינו, וזאת על חשבון המדינה ולא על גב ההורים. תוך ימים ספורים נשלים את אישור החוק בוועדה ובמליאת הכנסת, ובכך ייפתח עידן חדש של חינוך לגיל הרך בישראל. תם עידן ההפקרות. המדינה לוקחת אחריות על חינוך הפעוטות".

מחאת העגלות: הורים יצעדו בכל רחבי הארץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully