וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סירבתי לעמוד בראש וועדה לבחינת מעמד הביניים"

ערן אזרן

31.7.2011 / 11:18

פרופ' ששינסקי, שעמד בראש הוועדה לקביעת תמלוגי הגז, הודה כי סירב לבקשת האוצר, אולם מדגיש כי להערכתו, "הפנייה לא היוותה את הזרז להתפטרותו של חיים שני"

"משרד האוצר פנה אליי לעמוד בראש וועדה לבחינת מצב מעמד הביניים, אבל אני סירבתי" - כך הודה הבוקר פרופ' איתן ששינסקי, שעמד בראש הוועדה לקביעת גובה תמלוגי הגז. לדבריו, "סירבתי מכמה סיבות אישיות, אך אני מוכן לסייע בכל שאלה עניינת בתחומים המקצועיים שלי. ועדה שכזו אם תקום הינה ועדה לטווח רחוק, לו"ח הזמנים שלי לא מאפשר את זה".

בנוגע לשאלה האם התפטרותו הבוקר של מנכ"ל האוצר חיים שני קשורה לפנייה שנעשתה אליו על ידי יובל שטייניץ, ציין ששינסקי שהוא לא מאמין שזו הסיבה: "אני מעריך את חיים שני, יש בינינו הערכה הדדית, אך לא נראה לי שהפנייה היוותה את הזרז להתפטרות".

"פתרון לבעיות שעוררו המחאה - לא מהיום למחר"

על מחאת האוהלים אמר ששינסקי שמדובר בשאלות אמיתיות שצריך לתת עליהן את הדעת. "אני מעריך את ההתעוררות הציבורית. במובן מסוים יש לי סיפוק. אני הרגשתי כך גם בהתעוררות הציבורית שהיתה כשהייתי בראש ועדת התמלוגים. אני רואה המשך ישיר בהתעוררות של גופים ציבוריים ואנשים פרטיים לפעילות הוועדה. זה טוב לחברה הישראלית".

"אני מעריך שבעקבות המחאה יהיו דברים שיהיה בהם צורך לטפל, למשל בצד הפיסקלי - תחום המחקר שלי. יש הרבה נושאים שאפשר לתת עליהם את הדעת כמו מיסוי חברות, חוק עידוד השקעות הון, מדיניות המכסים, שאלת התקרה של הביטוח הלאומי אך זה לא מהיום למחר. יש הרבה דברים במדיניות שראוי לתקן וראוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully