וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצטרפים למאבק: נהגי מוניות ימחו נגד מחיר הסולר

אור ברקת

3.8.2011 / 17:25

העלאת מחירי הדלק בוטלה, אך הסולר לא נכלל בהחלטה ומחירו זינק ב-30 אגורות. נהגי המוניות הודיעו בתגובה כי יצטרפו לגל המחאה ויפתחו במאבק נגד הגזירה

גל המחאות ממשיך להתרחב: איגוד נהגי המוניות הודיע כי הוא מצטרף למחאה והוא מתעתד לחסום מחר (חמישי) בבוקר את צומת הרחובות דרך בגין ודרך השלום מול קריית הממשלה בתל אביב. עזרא אשכנזי, סגן יו"ר האיגוד, אמר לוואלה! חדשות כי באיגוד מעריכים כי בחסימה ישתתפו למעלה מ-1,000 נהגים. "אנחנו מגבילים את מספר המפגינים, יש יותר נהגים המעוניינים להשתתף", אמר אשכנזי.

עוד על גל המחאה בישראל:

פירות המחאה: מחיר הדלק לא יעלה
לנדאו: "להוריד המס על הדלק כדי למנוע ההתייקרות"
באפריל: צעדת מחאה כנגד מחירי הדלק

הנהגים מוחים על עליית מחיר הסולר ב-30 אגורות לליטר. ביום ראשון הודיעה הממשלה כי מחיר הבנזין שאמור היה להתייקר בתחילת החודש, יישאר על כנו, על ידי הוזלה של מס הבלו. אולם, הסולר לא נכלל בהחלטה זו. "זו הפעם השנייה שלא כוללים את הסולר בהוזלה, נמאס לנו, אי אפשר להמשיך ככה", הוסיף אשכנזי.

אשכנזי הבהיר כי הוא תומך בגל המחאה שהתעורר לאחרונה ברחבי הארץ. "הממשלה הזאת ממשיכה להיות עשירה כשהעם עני. הם מוזילים מצד אחד ובעצם מייקרים מהצד השני, אז מה עשינו בזה?", אמר אשכנזי. אשכנזי מבטיח כי נהגי המוניות לא יהססו להרחיב את המחאה בהמשך גם למקומות נוספים בארץ.

גם שר התחבורה, ישראל כץ, הצטרף לקריאה ופנה ביום שני בדחיפות לראש הממשלה, בנימין נתניהו, בדרישה להורות על הפחתה מידית גם במחיר הסולר. "במידה ולא יופחת הבלו על הסולר, כפי שהופחת על הבנזין, יידרש משרד התחבורה להעלות את תעריפי הנסיעה במוניות בשיעור של למעלה מחמישה אחוזים, וזאת כאשר רק בחודש מרץ 2011 הועלו התעריפים בשיעור דומה", אמר כץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully