וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחאה ותיקה: קשישים יפגינו מול קריית הממשלה

אור ברקת

7.8.2011 / 16:45

אחרי מגזרים רבים יצטרפו גם הקשישים למחאה וימחו תחת הכותרת "מיליון קשישים דורשים צדק חברתי". לדבריהם לא רק זאת שהפנסיה שהם מקבלים אינה מספקת, כעת מבקש האוצר אף להקטינה

אחרי מפגן הכוח אמש, נדמה כי המחאה החברתית לא עוצרת. מחר (שני) צפויים גם הקשישים להצטרף למחאה והם יפגינו יחד עם אנשי מחאת האוהלים מול בניין קריית הממשלה בתל אביב.

עוד על גל המחאה:

יום בשדרה: פעילי ימין, מילואימניקים ורפתנים
מחאת הרפתנים בתל אביב: "לחלוב את הטייקונים"
המחאה על מחיר הסולר: נהגי המוניות חסמו את צומת קפלן בת"א


ההפגנה שתיערך תחת הכותרת "מיליון קשישים דורשים צדק חברתי" תתקיים בשעה 10:30 בבוקר ומארגניה צופים כי יגיעו אליה מאות קשישים מרחבי הארץ, חלקם אף קשישים במצב בריאותי קשה. בהפגנה גם צפויים להשתתף חברי כנסת ואנשי ההסתדרות. עמיקם שפירא, ממארגני המחאה סיפר לוואלה! חדשות כי "לא רבים יודעים זאת, אבל האוצר מתחנן להפחית את הפנסיה החל מחודש ינואר הקרוב. זה אולי נשמע הזוי אבל לא רק שלא מעלים, אלא גם מורידים".

במהלך השבועות האחרונים, בין ההפגנות הגדולות נמשכות צעדות המחאה של מגזרים שונים בחברה. הבוקר הפגינו מגדלי הבקר והרפתנים וחסמו צמתים ב-10 מוקדים ברחבי הארץ, מהצפון ועד הדרום, במחאה על כוונת הממשלה להוריד את מחיר המטרה של החלב הנמכר למחלבות, ועל הכוונה לפתוח את שוק החלב לייבוא. הרפתנים טוענים כי הורדת מחיר המטרה, אפילו באגורות בודדות, וכן ייבוא מוצרי חלב יביאו לריסוק הענף, לפגיעה במשקים רבים ולפיטורים של מאות חקלאים. הרפתנים שופכים חלב על הכביש, ומחלקים לנהגים שקיות חלב שהנפיקו, עליהן רשומות אחת מסיסמאות המאבק - "העם דורש חלב ישראלי". ביום חמישי חסמו כאלף מוניות את הצומת מול בניין הממשלה. כמו כן, במהלך השבועות האחרונים נערכו הפגנות של הורים, מטפלות, פסיכולוגים, עובדות סוציאליות, מילואימניקים ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully