וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכבת הרים באירופה: לאחר עליות חדות, המסחר במגמת ירידה

סיוון פיינגולד

8.8.2011 / 13:24

התערבות הבנק המרכזי בשוק האג"ח באירופה הביאה תחילה לעליות חדות, אולם המסחר עבר למגמת ירידה. התשואות על אג"ח ממשלתיות של ספרד ואיטליה יורדות בכ-0.8%, ופרנקפורט מאבדת 2.6%

מסחר באירופה, אשר נפתח בירידות שערים ועבר לעליות חזר כעת לירידות חדות לאחר שהבנק המרכזי של אירופה התערב במסחר ורכש אג"ח איטליה וספרד. לונדון פריז CAC יורדת ב-1.6%; פרנקפורט יורדת ב-2.6%; פריז מאבדת 2.1%; סטוקס 600 יורד ב-0.7%.

הבורסות בספרד ואיטליה זינקו ביותר מ-2%, אך עתה העליות התמתנו. מדריד עולה ב-0.2% ומילאנו יורדת ב-0.3%. התשואות על אג"ח ממשלתיות של ספרד ואיטליה יורדות בכ-0.8% בעקבות ההודעה.

ירידות בפתיחת המסחר בבורסות אסיה

הבנק המרכזי של אירופה רכש הבוקר אג"ח של ממשלת ספרד ואיטליה, לפי חמישה אנשים המקורבים לנושא, דיווחה סוכנויות הידיעות בלומברג. בהצהרתו הבוקר קרא הבנק לממשלות גוש היורו לפעול בהתאם לצעדים עליהם הוסכם ביולי, הכוללים הענקת סמכות לקרן הסיוע האירופית לרכוש אג"ח בשוק המשני. מנהיגי המדינות הגדולות בגוש היורו נועדו טלפונית, והסכימו לזרז את יישום ההחלטות מיולי בנוגע לקרן הסיוע האירופית.

בשוק הסחורות נופל הנפט ב-3.6% ל-83.7 דולר לחבית במסחר בחוזים על הנפט מסוג טקסס מתוק. הזהב מזנק ב-3.6% ל-1,710 דולר לאונקיה. במסחר בשוק המט"ח מתחזק היורו מול הדולר ב-0.1% ל-1.426 דולר, והין עולה ב-0.9% ל-77.67 ין לדולר.

ירידות שערים חדות נרשמו הבוקר בבורסות אסיה, לאחר שבסוף השבוע הורידה S&P את דירוג האשראי של ארה"ב. בטוקיו נרשמה ירידה של 2.2%, הונג קונג ירידה של 4.1% ; סיאול יורדת ב-3.4%; שנחאי ב-4%. במסחר בחוזים על מדדי וול סטריט נרשמת ירידה של 2% המאותת על ציפיות לפתיחה שלילית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully