וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ארה"ב ואסיה: המדדים באירופה עולים

סיון פינגולד

10.8.2011 / 12:35

העליות בוול סטריט ובבורסות אסיה גוררות גם את מדדי אירופה לעליות. לונדון עולה ב-1.4%, פאריס עולה ב1.1% ופרנקפורט מוסיפה 2.3%

המסחר באירופה נפתח בעליות לאחר שהבנק הפדרלי הותיר את הריבית בשיעור נמוך וגרר עליות בוול סטריט ובאסיה הבוקר. לונדון עולה ב-1.4%; פאריס קופצת ב-1.1%; פרנקפורט מוסיפה 2.3%; סטוקס 600 עולה ב-1.5%. היורו נחלש מול הדולר ב-0.15% לשער של 1.43 דולר ליורו; החוזים על הנפט עולים ב-3.6% ל-82.2 דולר לחבית.

הבנק הפדרלי בארה"ב הותיר את הריבית בשפל של 0%-0.25%, אך לא אותת על הרחבה כמותית שלישית צפויה. "המידע שקיבלנו מאז יוני מצביע על כך שהצמיחה הכלכלית השנה הייתה נמוכה באופן משמעותי מהתחזיות", נאמר בהודעת הבנק הפדרלי, "המדדים מצביעים על הידרדרות כוללת בתנאים בשוק העבודה בחודשים האחרונים, ושיעור האבטלה עלה. הצריכה הפרטית נותרה ללא שינוי, ההשקעה במבנים משרדיים עדיין חלשה, ושוק הדיור עדיין סובל".

היקף רכישות האג"ח הממשלתיות של איטליה וספרד על ידי הבנק המרכזי של אירופה ירד אמש לעומת יום שני - כך עולה מנתונים של חברת הפיננסים ברקליס. לטענת ברקליס, הבנק המרכזי מנסה לא לדחוף את תשואות האג"ח והמרווחים לרמות נמוכות מדי.

תשואות על אג"ח ממשלת איטליה ל-10 שנים נפלו אמש ב-11 נקודות בסיס ל-5.18% לאחר נפילה של 81 נקודות בסיס ביום שני. תשואות ממשלת אג"ח ספרד ל-10 שנים ירדו ב-8 נקודות בסיס ל-5.08% .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully