וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט נפלה, באסיה המגמה מעורבת

רונית דומקה

11.8.2011 / 8:59

על רקע נפילות הבורסה בעולם מתנהל המסחר באסיה במגמה מעורבת. בעוד מדדי טוקיו יורדים ב-1% והונג קונג מאבדת 1.6% עולה הבורסה בסיאול ב-0.9% ובסידני ב-0.2%

המסחר בבורסות אסיה מתנהל במגמה מעורבת, לאחר הנפילות החדות אמש בבורסות וול סטריט ואירופה, על רקע החששות מהתרחבות משבר החובות באירופה. הדולר נחלש בעולם ומחיר הנפט יורד.

טוקיו יורדת ב-1%; הונג קונג מאבדת 1.6%; סיאול עולה ב-0.9%; סידני עולה ב-0.2%; מדד MSCI אסיה פסיפיק יורד ב-0.9%. אתמול נרשמו ירידות של יותר מ-4% במדדים בוול סטריט, לאחר יום של עליות חדות. כעת מורים החוזים העתידיים על עליות של כ-1% במדדים בוול סטריט.

הדולר ממשיך להיחלש מול המטבעות המרכזיים. מול היורו נחלש הדולר ב-0.3% לרמה של 1.421 דולר ליורו; מול הליש"ט נחלש הדולר ב-0.3% לרמה של 1.6176 דולר לליש"ט; מול הין נחלש המטבע האמריקאי בשיעור זהה לרמה של 76.645 ין לדולר; מול הדולר האוסטרלי יורד הדולר ב-0.5% לרמה של 1.022 דולר לדולר אוסטרלי; מול הפרנק השווייצי, אשר זינק בשבועות האחרונים, נסחר הדולר ביציבות ברמה של 0.7268 דולר לפרנק.

בשוק הסחורות, החוזים על הנפט הגולמי מסוג Light Crude למסירה בספטמבר יורדים ב-0.7% לרמה של 82.35 דולר לחבית במסחר האלקטרוני בניו יורק. הזהב עולה ב-0.8% ל-1,798.50 דולר לאונקיה, לאחר שאתמול כבר פרץ את מחסום ה-1,800 דולר לאונקיה.

נשיא צרפת, ניקולא סרקוזי, קטע את החופשה שלו בריביירה הצרפתית כדי לכנס ישיבת חירום של הממשלה אתמול, על רקע התגברות החששות מפני התרחבות משבר החוב באירופה למדינות הליבה ביבשת, וחשש כי צרפת עלולה לאבד את דירוג האשראי המושלם שלה - AAA. סרקוזי מקיים ישיבה בארמון האליזה עם מספר שרים בכירים ונשיא הבנק המרכזי של צרפת אשר עוסקת במצב הכלכלי והפיננסי, נאמר בהודעה שפירסם משרדו של סרקוזי. עלויות הביטוח נגד חדלות פירעון של מדינות כמו גרמניה וצרפת עלו אתמול בעקבות החששות מהמשבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully