וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר באסיה נפתח בעליות: הונג קונג עולה ב-2.1%

רונית דמוקה

15.8.2011 / 8:22

לאחר השבוע התנודתי, המסחר באסיה נפתח בעליות כאשר טוקיו עולה ב-0.9% ושנחאי מוסיפה 0.2%. הין נחלש מול הדולר לאחר ששר האוצר היפני רמז כי הוא מוכן להתערב שוב בשוק המט"ח

בורסות אסיה פותחות את השבוע בעליות שערים, לאחר שבוע תנודתי שנרשם בשבוע שעבר בשוקי העולם. הין נחלש מול הדולר. טוקיו עולה ב-0.9%; הונג קונג קופצת ב-2.1%; שנחאי עולה ב-0.2%; סידני מוסיפה 1.9%.

מדד MSCI אסיה פסיפיק עולה ב-1.2%, לאחר שבשבוע שעבר רשם ירידה שבועית שלישית ברציפות בעקבות הורדת דירוג האשראי של ארה"ב והתגברות החששות מהתפשטות משבר החוב באירופה. המדד ירד ב-11% מאז ה-26 ביולי, במסגרת הנפילות אשר מחקו קרוב ל-7 טריליון דולר משוקי העולם ועודדו את דרום קוריאה, צרפת, איטליה, ספרד ובלגיה לאסור מכירה בחסר.

ממשלת יפן דיווחה היום כי התמ"ג של יפן נסוג ברבעון השני בקצב מתון מהצפוי של 1.3%. אנליסטים צפו נסיגה של 2.5% בכלכלה היפנית. מדובר ברבעון שלישי ברציפות של צמיחה שלילית ביפן.

הין נחלש ב-0.2% מול הדולר לרמה של 76.83 ין לדולר, לאחר ששר האוצר של יפן, יושיהיקו נודה, רמז כי הוא מוכן להתערב שוב בשוקי המט"ח על מנת לבלום את התחזקות המטבע. "המצב הבלתי נסבל נמשך", אמר נודה אתמול בראיון לערוץ NHK. "היות שענייני המט"ח הם באחריות, אמשיך לעקוב מקרוב אחר השווקים ואנקוט פעולה נחושה אם תידרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully