וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועדת הכספים תכריע האם משפחת שרון תשתתף בעלויות האשפוז

ועדת הכספים תדון היום בדו"ח הוועדה הציבורית שבחנה את המשך מימון הוצאות האשפוז של ראש הממשלה לשעבר. על פי ההערכות, הוועדה תאשר את חלוקת העלויות בין משפחת שרון למדינה

ועדת הכספים תדון היום (שני) בדו"ח הוועדה הציבורית שבחנה את המשך מימון ההוצאות הרפואיות של ראש הממשלה לשעבר השקוע בתרדמת, אריאל שרון. על פי ההערכות, ועדת הכספים תאשר את חלוקת העלויות, הנאמדות ביותר ממיליון שקלים, בין המשפחה למדינה.

כאשר לקה ראש הממשלה לשעבר בשבץ מוחי ואושפז, קבעה ועדה ציבורית קודמת כי המדינה תממן את הוצאות אשפוזו למשך חמש שנים. ההחלטה כללה הקצאת תקציב מיוחד למימון השירותים הרפואיים, אותם הוא מקבל בבית החולים שיבא בתל השומר - אליו הועבר מבית החולים הדסה בירושלים בו אושפז לראשונה.

עוד בנושא:
ועדה תבחן המשך תקצוב הטיפול בשרון
תקציב הטיפול באריאל שרון: 1.6 מיליון שקל
אחרי 4.5 שנים: אריאל שרון שב לחוות השקמים

תקופה זו תמה בחודש ינואר האחרון, אז קמה ועדה ציבורית נוספת – שתגיש את מסקנותיה היום לוועדת הכספים, הגוף הקובע את הגמלאות וההטבות הנלוות מקופת המדינה לראשי ממשלה ולבעלי תפקידים בכירים אחרים לאחר פרישתם מהתפקיד.

בראש הוועדה ישב הממונה על התקציבים במשרד האוצר לשעבר, יורם גבאי, והחברים בה היו מנכ"ל משרד הבריאות, ד"ר רוני גמזו, עו"ד אריה שטאובר, והיועצת המשפטית של ועדת הכספים, עו"ד שגית אפק.

על פי ההערכות, בין יתר האפשרויות שיוצגו בפני ועדת הכספים תיכלל גם האפשרות לפיה משפחת שרון תבקש שראש הממשלה לשעבר יועבר באופן קבוע מבית החולים לביתו בחוות שקמים – צעד שיביא לייקור העלויות, ונאמד בכמעל מיליון שקלים לשנה. הוועדה צפויה גם להחליט מי יממן את הוצאות אלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully