וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושר סופית: משפחת שרון והמדינה יתחלקו בהוצאות

צבי זרחיה

15.8.2011 / 11:50

ועדת הכספים אישרה את המלצות הוועדה הציבורית, לפיהן המדינה תקצה 750 אלף שקלים בשנה למימון ההוצאות הרפואיות של ראש הממשלה לשעבר בביתו. העברת הסכום מותנית בהסכמת המשפחה לממן סכום שנתי דומה ממקורותיה

הוועדה הציבורית לקביעת הוצאותיו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון ממליצה שהמדינה תקצה מדי שנה 750 אלף שקל בשנה לצורך השתתפות במימון הוצאות הרפואיות של רה"מ לשעבר אריאל שרון בביתו בחוות השיקמים. התשלום שינתן לתקופה לא מוגבלת מותנה בכך שסכום דומה ימומן על ידי משפחת שרון ובמיצוי זכויות ממקורות אחרים כמו: קופ"ח, המוסד לביטוח לאומי, חברות הביטוח ועוד.

הוועדה החליטה עוד שהתשלום יועבר בכפוף להסכמתה של משפחת שרון, והתשלום יהיה כפוף למגבלות לעניין אופן העסקתו של כוח אדם על ידי בית החולים תל השומר. הוצאות החורגות מ-750 אלף שקל ימומנו על ידי משפחת שרון.

עד תחילת שנת 2011 התשלום המיוחד שהוקצה על ידי משרד רה"מ נועד למימון הוצאותיו הרפואיות של שרון בעת שהותו בבית החולים תל השומר. מהתחשיבים שניתנו לועדה הציבורית על ידי בית החולים תל השומר וקופת חולים כללית עולה כי עלותן הכוללת של ההוצאות הרפואיות נעה בין 1 מיליון ל-1.8 מיליון שקל לשנה.

הפער בין התחשיבים נובע מאופן העסקת כוח אדם, שכן העסקת כוח האדם לצורך הטיפול של שרון בביתו תעשה דרך בית החולים תל השומר ולא באופן פרטי- וכך העלות תוזל ב-700 אלף שקל. בראש הוועדה הציבורית עומד יורם גבאי לשעבר הממונה על הכנסות המדינה ממסים, ד"ר רוני גמזו מנכ"ל משרד הבריאות, ועו"ד אריה שטאובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully