וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "רישות הארץ ברכבות ימחק הפערים החברתיים"

אבי בר אלי

16.8.2011 / 14:37

בעת סיור בקו הרכבת ראשל"צ-בני דרום שייפתח בספטמבר אמר ראש הממשלה כי "ההגעה מהפריפריה באמצעות הרכבת תאפשר לסטודנטים וזוגות צעירים לגור מחוץ למרכזי הערים, ולהגיע אליהם במהירות"

"ישראל נמצאת בעיצומה של מהפכה תחבורתית כלכלית וחברתית שתחבר בין כל חלקי הארץ. אנו יוצאים מהפקק הזה של חדרה גדרה, עם רכבות, מחלפים וכבישים, זה שינוי אדיר" - כך אמר היום ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בעת סיור שארך ביחד עם שר התחבורה ישראל כץ, לאורך תוואי מסילת הרכבת הנבנית בין ראשון לציון לבני דרום.

"ההגעה מהפריפריה למרכז באמצעות הרכבת תאפשר לסטודנטים וזוגות צעירים לגור מחוץ למרכזי הערים ולהגיע במהירות למרכז", אמר נתניהו. "רישות הארץ ברכבות ימחק את הפערים החברתיים, ישפיע גם על שוק הדיור ויביא לפתרון המצוקות", הוסיף.

ב-24 בספטמבר אמור להיפתח לתנועה קו הרכבת הישיר מתל-אביב לחולון, בת-ים ולראשון לציון. הוא יאפשר נסיעה בת 10 דקות בממוצע מלב תל-אביב ועד לחולון, ו-18 דקות נסיעה מתל-אביב לראשון לציון. בחודש ינואר 2012 יפתח המשכו של הקו עד לבני דרום - כאשר משך הנסיעה לאורך הקו כולו יארך כ-28 דקות בממוצע.

שר התחבורה, ישראל כץ, אמר כי "הפרויקט בעל חשיבות לאומית מהמעלה הראשונה, מאחר והוא מהווה תשובה לחלק מבעיות הדיור בגוש דן ויאפשר לאוכלוסיה הצעירה להמשיך לגור בפריפריה ולעבוד במרכז הארץ. כמו כן, הוא יהווה מנוף חשוב להגדלת היצע הדיור בישובי פריפריה נוספים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully