וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: אזרחים עובדי משטרה פותחים במאבק

אזרחים עובדי משטרה המאוגדים בהסתדרות טוענים כי האוצר והמשרד לביטחון פנים מקיימים סחבת במו”מ להסדרת תנאי העסקתם וקליטתם כשוטרים מהמניין. ”לאחר שלוש שנים של סבלנות הבנו שמתעלמים מאיתנו”

אזרחים המועסקים כעובדים במשטרה פותחים לראשונה במאבק על תנאי העסקתם לאחר שההסתדרות הכריזה על סכסכוך עבודה – ומתכוונים להפגין מחר (חמישי) מול המטה הארצי של המשטרה בירושלים.

בהסתדרות עובדי המדינה מציינים כי מזה שלוש שנים מתקיים משא ומתן עם משרד האוצר, המשרד לביטחון פנים ומשטרת ישראל על מנת לקלוט כ-650 עובדים המועסקים כאזרחים עובדי משטרה כשוטרים מהמניין, אולם לטענתם, והמשרד לביטחון פנים מקיימים סחבת ללא כל התקדמות להסכם, וכתוצאה מכך אין קידומי דרגות, תנאי השכר מוקפאים ומתקיים חוסר וודאות כלפי ביטחונם התעסוקתי. לפני למעלה משלוש שבועות הכריזה ההסתדרות על סכסוך עבודה במשטרה.

"למעלה מ- 70% מהעובדים מקבלים שכר מינימום או השלמת הכנסה כאשר חלקם הגדול הוא בעל ותק של 10 שנים ומעלה", אמר יו"ר ועד העובדים הארצי של אזרחי עובדי המשטרה, ירון קרילה.

עוד על מאבקי השוטרים:
אהרונוביץ’: ”מצב השוטר בישראל רע"
דעה: משטרת ישראל - דרושה מהפיכה
"אי אפשר להחזיק שוטרים ב-5,000 ש"ח"
זעם במשרד לביטחון פנים על כוונת ברק לקיצוצים במשטרה

"לאחר שלוש שנים של סבלנות הבנו כי משרד האוצר ומשרד לביטחון הפנים מתעלמים מאיתנו ולא שומעים את זעקתנו. אנו אומרים היום, לא עוד! אני קורא למדינת ישראל ולמשטרה לחדול מההתעלמות המוחלטת בנו ולהקפאת תנאינו ולהיכנס למו"מ אינטנסיבי להסדרת תנאי העסקתנו במסגרת הסכם עבודה קיבוצי", הוסיף.

בשבוע שעבר משטרת ישראל רשמה הישג כאשר שר האוצר, יובל שטייניץ הודיע על העלאת שכר השוטרים המתחילים ב-40%, ל-7,000 שקלים לחודש. שר האוצר הדגיש אז כי המשא ומתן עם השוטרים יימשך בכדי להגיע להסדר כולל לשיפור שכרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully