וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר בוול סטריט נסגר במגמה מעורבת

נמרוד הלפרן

17.8.2011 / 23:13

בעוד המדדים נסגרו במגמה מעורבת מנויות הטכנולוגיה רשמו ירידות. הדאו ג'ונס נסגר ללא שינוי ואילו הנאסד"'ק איבד 0.5% מערכו

בורסות וול סטריט נסגרו במגמה מעורבת. מניות הטכנולוגיה רשמו ירידות בעקבות הורדת תחזית המכירות של יצרנית המחשבים דל.

מדד דאו ג'ונס נסגר כמעט ללא שינוי; מדד S&P 500 עלה ב-0.1%; מדד נאסד"ק איבד 0.5%; שוק האג"ח הממשלתיות האמריקאיות נסגר בעליות, והתשואה על האג"ח ל-10 שנים ירדה ב-0.05% לרמה של 2.17%.

בחזית המקרו כלכלית: מדד המחירים ליצרן (PPI) בארה"ב עלה בחודש שעבר ב-0.2% לאחר ירידה של 0.4% ביוני, מסר היום משרד העבודה האמריקאי. תחזית הכלכלנים היתה לעלייה מתונה יותר של 0.1%. מדד הליבה, שאינו כולל את מחירי המזון והאנרגיה הנחשבים לתנודתיים, עלה ב-0.4% - העלייה החדה ביותר מאז חודש ינואר וכפליים מתחזיות הכלכלנים.

לעומת חודש יולי 2010 עלה מדד המחירים ליצרן ב-7.2% לעומת עלייה שנתית של 7% ביוני. מדד הליבה עלה לעומת יולי 2010 ב-2.5% - העלייה החדה ביותר מאז יוני 2009.

המלצות גוגל ירדו

דל , יצרנית המחשבים האישיים השנייה בגודלה בעולם, הורידה אמש לאחר סגירת המסחר בוול סטריט את תחזית המכירות השנתית. החברה האמריקאית צופה כעת צמיחה של 1.5% בהכנסות בשנת התקציב 2012 לעומת תחזית קודמת לגידול של 5%-9%.

ענקית הטכנולוגיה היולט פקארד (HP) נסחרה על רקע הורדת המלצתו של האנליסט קית בקמן מחברת BMO קפיטל למניית החברה מ"תשואת יתר" ל"תשואת שוק".

אנליסטים של חברת MDB קפיטל העריכו כי שווי הפטנטים שבבעלות חברת ציוד הצילום איסטמן קודאק עשוי להיות גבוה פי חמישה משווי פעילותה העסקית. לפי הערכתם, שווי הפטנטים של החברה בתחום ההדמייה הדיגיטלית עשוי להגיע לשלושה מיליארד דולר במקרה שהללו יועמדו למכירה. בחודש שעבר הודיע קודאק כי החברה שוקלת אפשרויות, בהן ככל הנראה גם מכירה, של הפטנטים בתחום ההדמייה הדיגיטלית, אשר מהווים כ-10% מסך הפטנטים של החברה בארה"ב. מתחילת השנה ועד אתמול נפלה מניית קודאק ב-60%.

אנליסטים בחברת סטנדרד אנד פור'ס(S&P) הורידו את המלצתם למניית גוגל מ"קנייה" ל"מכירה" בעקבות הודעתה של גוגל כי תרכוש את יצרנית הסלולר מוטורולה מוביליטי ב-12.5 מיליארד דולר. S&P היא החברה היחידה בעולם שממליצה על מכירת מניית גוגל.

סטייפלס, קמעונאית הציוד המשרדי הגדולה בארה"ב, דיווחה על רווח גבוה מהצפוי ברבעון השני של השנה וסיפקה תחזית רווח שנתי גבוהה מתחזיות האנליסטים. טרגט, הקמעונאית המוזלת השנייה בגודלה בארה"ב, סיפקה תחזית שנתית שעלתה אף היא על תחזיות האנליסטים.

בקרב המניות הישראליות בוול סטריט: חברת הביומד פרוטליקס נסחרת על רקע קבלת אישור מינהל המזון והתרופות בארה"ב (FDA) להגשה מחדש של נתונים על התרופה שפיתחה החברה למחלת גושה. בחודש מארס דחה המינהל את בקשת פרוטליקס לאישור התרופה, וביקש נתונים נוספים על תהליך הייצור החדשני של התרופה ועל תהליכי האימות של הבדיקות.

בניתוח של דו"חות חברת פריגו מציינים בכלל פיננסים כי "התוצאות היו גבוהות מהצפי, במיוחד בתחומי הליבה - תרופות ללא מרשם (CHC) ותרופות גנריות (Rx). לא פחות חשוב, תחזית החברה לשנה הפיסקלית 2012 משקפת צמיחה של16.5% וצמיחה אורגנית של 10%".

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully