וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי האג"ח של דלק נדל"ן מסרבים לדחיית תשלום החוב

21.8.2011 / 14:51

בעלי האג"ח של דלק נדל"ן מתנים את הסכמתם לדחיית תשלום החוב בסך 300 מיליון שקלים, בהתחייבות מצד יצחק תשובה להעביר 50 מיליון שקלים

בעלי האג"ח של דלק נדל"ן דחו את הצעתו של יצחק תשובה לדחות ב-21 יום את תשלום החוב בסך 300 מיליון שקל, המיועד ל-3 בספטמבר. בעלי האג"ח מתנים את הסכמתם לדחייה בהתחייבות של תשובה לשלם 50 מיליון שקל.

לפני שבוע הודיע תשובה על העברת השליטה בחברה לידי קרן זרה ללא תמורה. במסגרת מזכר ההבנות, נקבע כי הקרן תזרים לחברה 500 מיליון שקל, שישמשו להחזר החוב לבעלי האג"ח. בנוסף, תשובה עצמו יזרים הלוואה של כ-100 מיליון שקל, ויוותר על חוב של 120 מיליון שקל.

דלק נדל"ן דיווחה כי התנאי לעסקה שנחתמה הוא שהקרן הרוכשת לא תפגע בהסדר החוב לבעלי האג"ח של החברה (בהיקף של 2.2 מיליארד שקל) - כלומר למנוע "תספורת" עתידית. עם זאת, במסגרת הדיווח צויין כי ייתכנו שינויים במועד הפירעון של הקרן וכן שינויים בגובה הריבית על החוב.

היום אמרו בעלי האג"ח כי "לפי שערי אגרות החוב בבורסה, נראה כי מחזיקי איגרות החוב ושוק ההון בכלל סקפטי ביחס לסיכויים להשלמת העסקה אשר מר תשובה הודיע כי הוא מנהל עם קרן השקעות אמריקאית מסתורית. עד כה טרם הוברר מי זאת אותה קרן מסתורית שבתוך ימים ספורים אמורה להחליט על השקעה מהותית בחברת דלק נדל"ן. יותר מכל טרם הוברר מהי מחויבות אותה קרן למשקיעים באיגרות החוב של החברה".

(עדכון ראשון: 12:15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully