וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנשי מחאת הקוטג' מכרו חלב בזול ברחבי הארץ

כדי להדגים את הרווחים המוגזמים, לדבריהם, של רשתות השיווק על מכירת מוצרי מזון, ייצרו אנשי מחאת הקוטג' חלב בעצמם ומכרו אותו בזול. "בחרנו בכוונה מוצר בסיסי הנמצא בפיקוח"

אנשי מאבק הקוטג' חברו לרפתנים ומכרו הבוקר (רביעי) חלב בשדרות ובערים אחרות בארץ במחיר מוזל על מנת להדגים את הרווח המוגזם, לטענתם, אותו עושות המחלבות הגדולות ורשתות השיווק על מוצרי החלב. לטענת הפעילים הורדת מחיר סל המזון ב-30% אפשרית ונמנעת עקב רווחים של היצרנים, היבואנים ורשתות השיווק על גב הצרכן.

הפעילים שכרו פס ייצור במחלבה קטנה וייצרו 4,000 ליטר חלב. את החלב ימכרו הפעילים במחיר של 3.40 שקלים כולל מע"מ לשקית חלב 3%. בכמה מוקדים ברחבי הארץ ייתרמו שקיות החלב לעמותות צדקה ותמחוי מקומיות שימכרו את החלב לציבור הרחב במחיר נמוך כאשר ההכנסות קודש לפעילותן.

"בחרנו בכוונה מוצר בסיסי הנמצא בפיקוח של משרד התמ"ת ואמור לכאורה להימכר במחיר זול והוגן. המחיר המרבי שנקבע הינו 5 שקלים לשקית. אפילו במוצר כזה אנו יכולים להוריד את מחירו ביותר מ30%", אומרים הפעילים. "השאלות שמתעוררות מבדיקתנו זו מעוררות מחשבה הן על הקלות הבלתי נסבלת של הפקעות המחירים גם במוצרי יסוד שבפיקוח והן על תפקיד הרגולטור שנרדם בשמירה, על זכויות הצרכנים ובמיוחד על העוול שנעשה לרפתנים בהחלטות וועדת קדמי לפיהן כביכול העלות הגבוהה של מוצרי החלב קשורה אליהם דבר שהוא מופרך לחלוטין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully