וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עליות בפתיחת המסחר באסיה בציפייה לנאום ברננקי

רונית דמוקה

25.8.2011 / 9:01

עליות שערים בפתיחת המסחר באסיה: טוקיו מוסיפה 2.1% והונג קונג עולה ב-1.4%. הין מתחזק מול היורו. החוזים על וול סטריט מורים על ירידה בנאסד"ק על רקע התפטרות סטיב ג'ובס

בורסות אסיה רושמות עליות שערים, בציפייה להרחבה כמותית נוספת בארה"ב, ועל רקע נתונים מקרו כלכליים מעודדים בארה"ב. הין מתחזק לראשונה זה חמישה ימים מול היורו. טוקיו עולה ב-2.1%; הונג קונג מוסיפה 1.4%; סיאול מטפסת 1.5%; סידני עולה ב-1.1%; מדד MSCI אסיה פסיפיק עולה ב-1.1%. החוזים העתידיים על המסחר בוול סטריט מצביעים על ירידות קלות, בהובלת ירידה של 0.8% בנאסד"ק על רקע התפטרותו של סטיב ג'ובס מתפקיד מנכ"ל אפל. הין מתחזק מול היורו ב-0.2% לרמה של 110.75 ין ליורו; מול הדולר נסחר הין ביציבות ברמה של 76.97 ין לדולר.

בורסה טוקיו. GettyImages
בורסת טוקיו/GettyImages

החוזים העתידיים על המסחר בוול סטריט מצביעים על ירידות קלות, בהובלת ירידה של 0.8% בנאסד"ק על רקע התפטרותו של סטיב ג'ובס מתפקיד מנכ"ל אפל. הין מתחזק מול היורו ב-0.2% לרמה של 110.75 ין ליורו; מול הדולר נסחר הין ביציבות ברמה של 76.97 ין לדולר.

המשקיעים מצפים לנאומו של נגיד הבנק הפדרלי, בן ברננקי, בועידת הבנקאים המרכזיים בג'קסון הול מחר. ברננקי עשוי לרמוז בנאומו על סבב שלישי של רכישות אג"ח ממשלתיות של הבנק הפדרלי, על מנת לעודד את השווקים.

אתמול דיווח משרד המסחר האמריקאי על עליה חדה מהצפוי בהיקף הזמנות מוצרים בני קיימא. ההזמנות למוצרים בני קיימא בארה"ב גדלו ביולי ב-4% - העלייה החדה ביותר זה ארבעה חודשים - לאחר ירידה של 1.3% ביוני. תחזית הכלכלנים היתה לעלייה מתונה יותר של 2%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully