וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני ישראלים לשעבר במו"מ לרכישת השליטה בדלק נדל"ן

מיכאל רוכוורגר

29.8.2011 / 9:34

הקרן CIM גרופ, בבעלות אבי שמש ושאול קובה, משקיעה בנדל”ן בארה”ב ומנהלת נכסים בהיקף של 5 מיליארד שקלים. הקרן ניסתה לבצע בעבר עסקאות בישראל ולגייס כסף מגופים מוסדיים, אך ללא הצלחה

האם החילוץ של דלק נדל"ן, שבשליטת יצחק תשובה, יגיע מעיר הסרטים בהוליווד? קרן CIM גרופ, שנמצאת בשליטת שני אנשי העסקים הישראלים, אבי שמש ושאול קובה, מנהלת מו"מ עם תשובה לגבי רכישת השליטה בדלק נדל"ן.

השניים עזבו את ישראל לפני 25 שנה, התמקמו בלוס אנג'לס והקימו קרן שמשקיעה בתחומי נדל"ן מניב ובנייה למגורים. הקרן מעמידה מימון לחברות שבמשבר ומחזיקה בין השאר בתיאטרון קודאק שבו נערך טקס פרסי האוסקר היוקרתי. הקרן מנהלת נכסים בהיקף של 5 מיליארד דולר.

הקרן ניסתה לבצע בעבר עסקות בישראל ולגייס כסף מגופים מוסדיים, אך ללא הצלחה. "אם בעבר עוד היה אפשר לחשוב שמדובר בקרן זרה שתראה אפסייד בדלק נדל"ן, אז כנראה שלתשובה יהיה קשה למכור את הבלוף של דלק נדל"ן לישראלים מבלי שיעשו תספורת רצינית", ציין גורם מוסדי בכיר שמכיר את פעילות דלק הנדל"ן.

מנהל אחר בתחום הנדל"ן ציין כי "רק אם תשובה הבטיח לקרן מניות בגז או דברים אחרים, היא תסכים לבצע השקעה של 500 מיליון שקל בדלק נדל"ן". בקבוצת תשובה סירבו להתייחס לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully