וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגישת שופרסל והסטודנטים: "טובה אך לא אופטימלית"

ענת עובדיה

29.8.2011 / 14:40

בתום פגישה שנייה בין נציגי שופרסל והסטודנטים שקראו לחרם צרכני, החליטו הצדדים על קביעת לוח זמנים בו ייבחנו צעדים אופרטיביים להוזלת מחירים. עם זאת, איום החרם נותר בעינו

נציגי חברת שופרסל נועדו היום (שני) עם נציגי אגודת הסטודנטים, שהודיעו אמש כי ידחו ב-48 שעות את חרם הצרכנים בו תיכננו לפתוח היום. החרם, שהחל ביוזמה בפייסבוק, נדחה עקב פגישה ראשונה שנערכה בין הנציגים אמש, ביוזמת הרשת.

את הפגישה היום סיכמו הסטודנטים כ"טובה, אך לא אופטימילית". הצדדים קבעו לוח זמנים להידברות עד סוף השבוע, על מנת לבחון את החלופות שמונחות על השולחן, והבהירו כי החרם עדיין עומד בעינו - אולם גם השהייתו ב-48 שעות עדיין תקפה. "הסברנו שאנחנו רוצים ערובות להורדת מחירים בטווח הקצר, הבינוני, והארוך", מסר מסר יו"ר אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב, רן לבנה. "אנו מאמינים כי המחאה וההידברות הנוכחית למול רשתות המזון תביא להוזלה משמעותית של סל המוצרים בבסיסיים של משקי הבית במדינת ישראל, ועל כן השהינו את פעילויות המחאה הנוכחית".

עוד על חרם הסטודנטים:
"שבוע ללא שופרסל" - דף הפייסבוק של החרם
הסטודנטים בת"א: להחרים את שופרסל לשבוע
נציגי שופרסל יפגשו עם הסטודנטים בניסיון למנוע החרם

שופרסל דיל. שי מכלוף
"דחינו את תחילת החרם בשל הרצינות והכנות של הנהלת שופרסל בניסיון למצוא פתרונות לבעיות משק הבית בישראל"/שי מכלוף

"נכון להיום, שולחן עגול של צרכנים ורשת קמעונית עשוי להביא לפריצת דרך בעלויות המזון בישראל. יחד עם זאת, אנו חוזרים ואומרים כי העובדה שמשרדי הממשלה לא לוקחים אחריות על עצמם לנסות ולפתור את הבעיות של האזרחים היא ביזיון", הוסיף לבנה.

"דחינו את תחילת החרם בשל הרצינות והכנות של הנהלת שופרסל בניסיון למצוא פתרונות לבעיות משק הבית בישראל, הציבור בישראל יודע שבמידה ולא תהיה הוזלה משמעותית של סל המוצרים, האזרחים ישתמשו בכלים העומדים לרשותם בדיוק כפי שהשתמשו בחודש האחרון", ציין לבנה, והוסיף עוד כי הוא "קורא לאזרחים להגיע במוצאי שבת ל'הפגנת המיליון'".

מרשת שופרסל נמסר בתגובה כי "הפגישה הייתה פוזטיבית, ואנו עובדים יחד על מנת לראות מה עוד ניתן לעשות במטרה להוזיל את המחירים".

לעמוד הקבוצה בפייסבוק הקורא להחרים את הרשת למשך שבוע ימים, הצטרפו לפי שעה קרוב ל-6,000 חברים. היוזמים נימקו את הבחירה בטענה ש"רשת שופרסל וענף הקמעונות הם דוגמא אחת לאזלת ידה של הממשלה בטיפול בבעיית הריכוזיות במשק". עם זאת, בקבוצה הובהר כי החרם לא יסתכם בשופרסל בלבד, ובכל פעם תיבחר רשת אחרת: "כל רשת 'גונבת' מחירים על מוצרים מסוימים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully