וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד פגישה בין שופרסל לסטודנטים, החרם טרם בוטל

נציגי הסטודנטים נפגשו בפעם השלישית עם מנהלי שופרסל אולם טרם הושגו הבנות, ואיום החרם, המתוכנן להתחיל ביום חמישי, עדיין תקף. פגישה נוספת בין הצדדים תתקיים היום אחר הצהריים

הפגישה השלישית בין נציגי אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב למנכ"ל ונשיא רשת שופרסל, אפי רוזנהויז, הסתיימה לפני כשעה (שלישי). הפגישה הוגדרה כ"טובה", ונקבעה פגישה נוספת לשעה 16:30. על פי הסטודנטים, בסיום הפגישה היום לא הושגו תוצאות שישביעו את רצון הסטודנטים, ולפיכך החרם על הרשת, המתוכנן למחר, עומד בעינו.

כזכור, אתמול נפגשו הצדדים בפעם השנייה, וקבעו לוח זמנים להידברות עד סוף השבוע על מנת לבחון את החלופות שמונחות על השולחן. "הסברנו שאנחנו רוצים ערובות להורדת מחירים בטווח הקצר, הבינוני, והארוך", מסר אתמול מסר יו"ר אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב, רן לבנה.

הסטודנטים נגד שופרסל - כותרות אחרונות:
סקר: 49% מצרכני שופרסל מתכננים להצטרף לחרם
שופרסל מנסה למנוע החרם: תיפגש עם הסטודנטים
פגישת הסטודנטים עם נציגי שופרסל: "טובה, לא אופטימלית"
עמוד הקבוצה בפייסבוק - "שבוע ללא שופרסל"

קניות לכיפור בשופרסל. שרון בוקוב
הסטודנטים דורשים שההוזלה שחלה לקראת החגים תישאר עד סוף השנה. קניות ברשת שופרסל/שרון בוקוב

"אנו מאמינים כי המחאה וההידברות הנוכחית למול רשתות המזון תביא להוזלה משמעותית של סל המוצרים בבסיסיים של משקי הבית במדינת ישראל", הוסיף. הסטודנטים דורשים שהוזלת המוצרים שחלה ברשת, לקראת החגים, תישאר בתוקף עד סוף השנה.

לעמוד הקבוצה בפייסבוק הקורא להחרים את הרשת למשך שבוע ימים, הצטרפו לפי שעה קרוב ל-7,000 חברים. היוזמים נימקו את הבחירה בטענה ש"רשת שופרסל וענף הקמעונות הם דוגמא אחת לאזלת ידה של הממשלה בטיפול בבעיית הריכוזיות במשק". עם זאת, בקבוצה הובהר כי החרם לא יסתכם בשופרסל בלבד, ובכל פעם תיבחר רשת אחרת: "כל רשת 'גונבת' מחירים על מוצרים מסוימים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully