וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנסות חברת הוט - 824 מיליון שקלים

אמיתי זיו

31.8.2011 / 9:00

דו"ח רבעוני חזק לחברת הכבלים HOT. הכנסות החברה עלו ב-2% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד והחברה עברה מהפסד של 49 מיליון שקלים לרווח נקי של 78 מיליון שקלים

על רקע החולשה בדו"חות חברות הסלולר, חברת HOT מסיימת עוד רבעון חזק. HOT מסיימת את רבעון 2 של 2011 עם הכנסות של 824 מיליון שקל - עלייה של 2% לעומת הרבעון המקביל. בסעיף הרווח התפעולי, החברה עברה מהפסד של 23 מיליון שקל לרווח של 156 מיליון שקל. החברה עברה מהפסד של 49 מיליון שקל לרווח נקי של 78 מיליון שקל.

מניית הוט בשנה האחרונהה-EBITDA, נתון המייצג רווח תפעולי בניכוי פחת והפחתות, עלתה ב-11% ל-352 מיליון שקל וכעת שיעור ה-EBITDA מההכנסות עומד של 42%. תזרים המזומנים של החברה הסתכם ב-324 מיליון שקל - זינוק של 18%.

מבחינת בסיס המנויים, HOT מגייסת 1,000 לקוחות טלוויזיה למספר של 890 אלף לקוחות, 7,000 לקוחות טלפון לנתון של 626 אלף ומוסיפה 3,000 לקוחות אינטרנט לבסיס לקוחות של 759 אלף.

"שיפור עקבי ויציב"

סטלה הנדלר, יו"ר HOT: "תוצאות רבעון זה משקפות שיפור עקבי ויציב בכל ביצועי הליבה של החברה, ויש עוד כיברת דרך למימוש מלוא הפוטנציאל הטמון בה. HOT ניצבת בפני תקופה מאתגרת של כניסה לתחומי פעילות חדשים, המשך השקעה בשדרוג תשתיות החברה וכן בפיתוח שירותים מתקדמים".

הרצל עוזר, מנכ"ל HOT: "המהלכים האסטרטגיים שלנו נושאים פרי, ויצרו פלטפורמה נכונה לשיפור התוצאות הכספיות. יישמנו מהלכים מוצלחים, שהובילו לעלייה בהכנסות, ובה בעת ניהלנו באופן אחראי ומוקפד את צד ההוצאות, ובכך, השגנו שיפור מתמיד בכלל הביצועים העסקיים. לצד השיפור הפיננסי, הצבנו את שביעות רצון הלקוחות בראש סדרי העדיפויות, ואני שמח על כך, שהשירות של HOT עומד היום בסטנדרט גבוה, איכותי ובלתי מתפשר.

ישראל לדרברג, משנה למנכ"ל וסמנכ"ל הכספים בHOT: "השיפור ברווחיות וב-EBITDA התבטאו בתזרים חזק מפעילות שוטפת בסך 324 מיליון שקל לרבעון השני, עם תזרים נקי לאחר השקעות בסך 190 מיליון שקל, המהווים שיפור של 51 מיליון שקל ו-115 מיליון שקל בהתאמה ביחס לרבעון מקביל אשתקד. השיפור בתזרים הקטין את האשראי הבנקאי ל 538 מיליון שקל, ומותיר לחברה מסגרות אשראי פנויות בהיקף העולה על 2.7 מיליארד שקל להמשך הרחבת פעילויות החברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully