וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות ההסכם: איומים בחרם צרכנים על שופרסל

31.8.2011 / 12:49

לא כולם מסכימים שאגודת הסטודנטים מייצגת אותם. קבוצות שנפתחו בפייסבוק קוראים להחרים את רשת שופרסל, למרות ההסכם שהושג בין הרשת לבין האגודה. "אין לשתף פעולה עם ההסכם"

התנגדות להסכם בין אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת ת"א לשופרסל: מספר קבוצות בפייסבוק קוראות להחרים את שופרסל על אף ההסכם עם הסטודנטים.

בקבוצה בפייסבוק תחת השם "חרם על שופרסל- לא קונים אותנו במבצע על שלושים מוצרים נקודה", אף הועלה סרטון המדבר על כך שאין לשתף פעולה עם ההסכם ויש להחרים את שופרסל עד סוף השנה. הקבוצה הטרייה מונה בינתיים עשרות חברים בלבד.

בנוסף, יוזמי מחאת הקוטג' פתחו אירוע בקבוצה שלהם, המונה מעל 40 אלף חברים, תחת השם "חרם על שופרסל ומגה עד לאחר החגים – לא קונים את הצרכנים במבצע על 30 מוצרים". בקבוצה עצמה, שנפתחה אתמול בשעות הלילה המאוחרות, חברים עד כה עשרות אנשים. בקבוצה קוראים לא לקנות בשופרסל ובמגה החל מ-6 בספטמבר בכדי לתת הזדמנות לרשתות השיווק הקטנות ולשווקים.

אתמול בערב נענתה רשת שופרסל לדרישות הסטודנטים לאחר שאגודת הסטודנטים של אוניברסיטת ת"א פתחה קבוצה בפייסבוק הקוראת להחרים את שופרסל לשבוע ימים החל מהיום (ד'). שופרסל הסכימה להעניק הנחה של 20% על 30 מוצרים מובילים עד חג הפסח לכל הפחות. מדובר ברשימת מוצרים שהגישה אגודת הסטודנטים לשופרסל וכוללת, בין השאר, ביצים, חומוס, חלב, אורז, לחם, דגני בוקר, מזון לתינוקות - של מותגים המובילים. בנוסף, תאריך שופרסל את הוזלת מחיריהם של 1,000 מוצרים ב 15% ב"שופרסל שלי", שתוכננה לקראת החגים, עד להודעה חדשה.

במקביל, הודיעה היום מגה על סל של 32 מוצרי בסיס, רובם הגדול של המותג הפרטי של הרשת, שימכרו במחיר זול ב-20% מהמותג המוביל. ממגה נמסר כי מוצרי המותג הפרטי הוזלו למען המהלך למרות שמוצרי מותג פרטי נמכרים בכל מקרה במחיר הנמוך ממוצרים מקבילים של הרשתות המובילות.

"כרשת ארצית אנחנו צריכים לפעול בכמה אפיקים: להציע סל מסובסד ולהפעיל לחץ ולהילחם ביצרנים ויבואנים בכדי שיוזילו מחירים. במדינות שהמותג הפרטי מהווה 25% מהמכירות המחירים של היצרנים המובילים נמוכים יותר. המהלך הזה עולה לנו כמה מיליוני שקלים אבל זה לא מה שמשנה. ככל שישתפו פעולה ויקנו יותר מותג פרטי, זה יביא להוזלה עמוקה של מוצרים נוספים כי היצרנים והיבואנים לא ישארו אדישים", אמר זאב וורמברנד , מנכ"ל מגה, ל-TheMarker.

על החרם המתגבש נגד מגה והחלטת שופרסל, אמר זאב וורמברנד: "אני מעדיף לא להגיב למהלך של שופרסל. אני יכול להתחייב שכל מה ששופרסל יציעו אנחנו נציע מחירים זולים יותר. אני נגד חרמות וחושב שכרשת אנחנו צריכים ליזום מהלכים וקורא לציבור לקנות מותגים פרטיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully