וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרדיט סוויס מתרסקת: דנקנר מופסד בעוד 900 מיליון ש'

שלי אפלברג

5.9.2011 / 11:32

קרדיט סוויס ממשיכה לאכזב את דנקנר: לאחר הפסד של 1.8 מיליארד שקלים ברבעון השני, ברבעון השלישי תכיר כור בהפסד של 380 מיליון שקלים; הפסד החברה על הנייר - 900 מיליון שקלים

קרדיט סוויס ממשיכה לאכזב את נוחי דנקנר וכור: מניית החברה צונחת היום ב-5.7%. דנקנר מופסד ב-כ 900 מיליון שקל על ההשקעה שנותרה לו במניה.

בעקבות השקעה במניית קרדיט סוויס, הכירה כור בהפסד של 1.8 מיליארד שקל ברבעון השני של השנה. ברבעון השלישי צפויה החברה להכיר בעוד הפסד של 380 מיליון שקל, בעקבות ההימור על המניה. כעת, בעקבות המשך הירידות של מניית הבנק בבורסה למחיר של 20.55 פרנק שווייצי, ההפסד המצטבר לכור הינו 900 מיליון שקל.

בסוף החודש שעבר שיפר דנקנר את הסדרי האשראי של כור עם התאגידים המלווים מורגן סטנלי ובנק מקבוצת סיטי גרופ, בנוגע להשקעת החברה במניית קרדיט סוויס. בהתאם להסכם החדש, לתאגידים המלווים תהיה זכות להעמדת אשראי לפירעון מיידי של ההלוואה אותה נתנו לכור אם מחיר מניית קרדיט סוויס יפול למחיר של 14 פרנק שווייצי.

כור הינה חברה בת של אי.די.בי, המחזיקה בשיעור של כ-13% ממנה. חברת השקעות דיסקונט, חברה בת נוספת של קבוצת אי.די.בי, מחזיקה ב-63% נוספים בה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully