וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מניות הבנקים מפילות את וול סטריט ב-2%

נמרוד הלפרן

6.9.2011 / 17:42

בפתיחת המסחר בוול סטריט נרשמו ירידות חדות: התשואה על האג"ח הממשלתיות בארה"ב נופלת לרמתה הנמוכה מעולם - 1.9%. קרדיט סוויס צולל ב-13% בארה"ב עקב קריסת הפרנק השווייצי

בורסות וול סטריט פותחות את שבוע המסחר בירידות חדות - יום מסחר שלילי שלישי ברציפות - על רקע חששות מהחרפת משבר החוב באירופה וממיתון חוזר בארה"ב. עליות נרשמות בשוק האג"ח הממשלתיות והתשואה על האג"ח ל-10 שנים נפלה לשפל.

מדד דאו ג'ונס יורד ב-2%; מדד 500 S&P נסוג ב-2% - ירידה יומית שלישית ברציפות; מדד נאסד"ק מאבד 1.7%. שוק האג"ח הממשלתיות האמריקאיות נסחר בעליות, והתשואה על האג"ח ל-10 שנים יורדת ב-0.06% לרמה של 1.93%, לאחר שמוקדם יותר כבר נפלה ל-1.9% - רמתה הנמוכה מעולם. אתמול לא התקיים מסחר בוול סטריט לרגל חופשת חג העבודה (לייבור דיי).

מגמה חיובית בוול סטריט מאי 2010. GettyImages
מדד 500 S&P נסוג ב-2% - ירידה יומית שלישית ברציפות. וול סטריט/GettyImages

בחזית המקרו כלכלית, צפוי מדד פעילות מגזר השירותים בארה"ב של מכון המחקר ISM להתפרסם היום בשעה 17:00 לפי שעון ישראל. לפי התחזיות ירד מדד הפעילות במגזר השירותים בחודש אוגוסט לרמה של 51 נקודות - הרמה הנמוכה ביותר מאז ינואר 2010 - לעומת 52.7 נקודות ביולי. קריאה מעל לרמה של 50 נקודות מצביעה על צמיחה בפעילות הכלכלית, ואילו מדד מתחת לרמה זו משקף התכווצות של הפעילות.

ביום חמישי הקרוב ינאם נשיא ארה"ב ברק אובמה בפני בתי הנבחרים ויציג את תכניתו לתמרוץ הכלכלה ושוק העבודה. אתמול רמז אובמה על תכניות לעבודה יזומה בסגנון ה"ניו דיל" המפורסם של רוזוולט שבא להתמודד עם המיתון הגדול בשנות ה-30 של המאה הקודמת. אובמה הזכיר בנאומו כי בארה"ב יש מצד אחד הרבה גשרים וכבישים שזקוקים לשיפוץ ומאידך שיש אלפי פועלי בניין שזקוקים לעבודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully