וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף מתווה המיזוג בין סלקום ונטוויז'ן

אמיתי זיו

8.9.2011 / 14:52

צילי בלקינד, סמנכ"ל השיווק של נטוויז'ן מאז דצמבר 2007, תפרוש מתפקידה בעקבות המיזוג הצפוי עם סלקום. בכוונת החברות ליצור חברה אחת בעלת הנהלה אחידה

קורבן ראשון למיזוג המתוכנן בין סלקום ל- 013 נטוויז'ן. צילי בלקינד, סמנכ"ל השיווק של נטוויז'ן מאז דצמבר 2007, תעזוב את תפקידה. סמנכ"ל השיווק של סלקום, יוני סבג, יקבל אחריות על השיווק של החברה הממוזגת. יחד עם בלקינד יעזבו כמה מאנשיה.

אתמול התקיימה ישיבה שהשתתפו בה עמוס שפירא, מנכ"ל סלקום, וניר שטרן מנכ"ל נטוויז'ן יחד עם מנהלים עד דרג ביניים בשתי החברות. בישיבה נחשף מתווה המיזוג המתוכנן של החברות. הכוונה היא ליצור חברה שהיא תחת הנהלה אחודה, בשונה במעט ממיזוג סמייל לפרטנר, שבו נשמרות שתי הנהלות.

על פי לוח הזמנים, בחודש דצמבר תעבור נטוויז'ן לעבוד תחת הנהלת סלקום. ניר שטרן, מנכ"ל החברה, יהפך למשנה למנכ"ל סלקום. גם בתחום הטכנולוגיות, סמנכ"ל הטכנולוגיה בסלקום, ליפא אוגמן, יקבל אחריות על נטוויז'ן. שרון שחורי, סמנכ"לית משאבי האנוש בנטוויז'ן תכנס לתפקיד זהה בסלקום. עזיבה נוספת היא של שלומי פרילינג, סמנכ"ל כלכלה ואסטרטגיה בנטוויז'ן.

מרכז והנהלת החברה הממוזגת יהיה בנתניה והיא תפעיל שני מוקדי שירות לקוחות: אחד לשוק הקווי (אינטרנט, טלפון ביתי ושיחות לחו"ל) ואחד לענף הסלולרי. לא ברור עדיין מה יעשה במתקני נטוויז'ן אשר בחיפה וראש העין. את כל תהליך המיזוג מלווה חברת מקינזי.

מסלקום נמסר בתגובה: "מסלקום נמסר, כי בימים הקרובים יחלו לעבוד צוותים נושאיים בשיתוף מקינזי ובראשות ניר שטרן מנכ"ל 013 נטוויז'ן, לבחינת אופן מימוש המיזוג בין החברות. רק בסיום עבודת הצוותים יקבע המבנה הארגוני. אין שינוי בתפקוד החברות ובכלל זה הסמנכלים בשתי החברות ממשיכים ומלווים את התהליך עד לסיומו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully