וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר יומיים של תקלות: שירותי בנק לאומי חזרו לפעול באופן מלא

ואדים סבידרסקי

15.9.2011 / 16:04

לאחר יומיים בהם נרשמו שיבושים באתר האינטרנט והמענה הקולי, הבנק עידכן כי השירותים חזרו לפעול, אולם זעם הלקוחות טרם שכך. ”בנק לאומי ממשיך להתבזות, ללקוחות שלו הבורסה סגורה!”

בנק לאומי עידכן כי "כל שירותי הבנק פועלים עתה באופן מלא" - לאחר ששירותיו הדיגיטאליים המשיכו לעורר אי נוחות אצל הלקוחות גם היום, לאחר יומיים של תקלות קשות.

אתמול בבוקר, השביתה תקלה טכנית שמקורה לא נמסר, את אתר האינטרנט והמענה הקולי. בעקבות התקלה, נמנע מלקוחות הבנק לבצע פעולות בערוצים ישירים אלו. לאחר מכן, בצהריי אותו יום, הודיע הבנק כי התגבר עליה.

הבוקר, פירסם לאומי שוב הודעה כי "חלק משירותי הבנק עדיין פועלים באופן חלקי, עקב תקלה ברכיב תקשורת". כמו כן, ציין הבנק כי "אתר הבנק ואתר לאומי טרייד פועלים באופן מלא".

אולם מאמצי הבנק להרגיע את הלקוחות לא נשאו פרי. בהמשך היום, לקוחות החלו לאבד סבלנות והביעו את התייחסותם לתקלה: "בנק לאומי ממשיך להתבזות, כל האתרים מושבתים מהבוקר, אי אפשר להעביר כספים, לסחור בבורסה, קיימות תקלות גם בסניפים והתקשורת קרסה".

לקוח אחר זעם ואמר: "הבנק הארור הזה, כל האינטרנט שוב נפל, אתר בנקאות ישירה קרס". לקוח נוסף התרגז: "מה יהיה עם הבנק הזה? דיברנו עם מוקד לאומי קול, והפתעה! הם לא מטפלים בעסקים. תבינו, ללקוחות לאומי הבורסה סגורה!". לקוח עסקי שניסה לקבל שירות סיפר: "מוקד התמיכה הטלפוני בקושי עונה ולעסקים הוא בכלל לא נותן שירות". בנק לאומי הוא הבנק השני בגודלו אחרי בנק הפועלים במונחי מספר הלקוחות ומחזיק בנתח שוק של קרוב ל-30% משוק הבנקאות בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully