וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הדין לעובדי הרכבת: נהלו משא ומתן עם ההנהלה

ועד עובדי הרכבת פנה לבית הדין לעבודה בבקשה להכריז על שביתה אך בית הדין פסק כי השביתה תתעכב עד שיתנהל "משא ומתן אינטנסיבי". משרד האוצר: "לא תהיה פגיעה בעובדים"

בית הדין לעבודה בתל אביב הנחה היום (ראשון) את ועד עובדי הרכבת לקיים משא ומתן אינטנסיבי מול הנהלת רכבת ישראל במשך השבועיים הקרובים בטרם יוכלו לפתוח בשביתה. השופטת אפרת לקסר אמרה כי היא "מצפה שלא יחולו שיבושים על ידי הוועד, בזמן המשא ומתן".

עובדי הרכבת מוחים על כוונת הממשלה וחברת רכבת ישראל להעביר את האחריות על תחזוקת קרונות הרכבת לידי החברה המייצרת אותם. לטענת העובדים, צעד זה עלול להוביל לפיטורי עובדים. הבוקר פנתה יו"ר הוועד הארצי של עובדי הרכבת, גילה אדרעי, לשר התחבורה ישראל כץ, וביקשה ממנו לקיים משא ומתן נוסף עם נציגי העובדים, ולשתף בו את יו"ר ההסתדרות, עופר עיני.

במשרד האוצר דחו את טענות העובדים ואמרו כי אין כל כוונה להפריט את רכבת ישראל. "ביצוע תחזוקת הציוד החדש על ידי היצרן אינה פוגעת בעובדי רכבת ישראל. ההיפך הוא הנכון. מספר עובדי הרכבת והתחזוקה בפרט, צפוי לגדול בשנים הקרובות נוכח הגידול הצפוי בכמות הנוסעים ובפעילות הרכבת", נכתב בהודעת המשרד. וכן נאמר כי "אין כל הצדקה לשיבוש כוחני של פעילות הרכבות על ידי ועד עובדי הרכבת, דבר שעלול לפגוע בעשרות אלפי לקוחות החברה".

עוד בנושא רכבת ישראל:

נהגי הרכבת מתלוננים על עומס ומאיימים לשבות
עובדי הרכבת לשר כץ: "פעל מיידית לשיפור הבטיחות"
"הרכבת לא תמשיך להתנהל כמו מכולת"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully