וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוון חזרה להעיב על אסיה: הונג קונג נופלת ב-2%

סיוון פיינגולד

19.9.2011 / 9:21

לאחר ישיבת שרי האוצר שהסתיימה בשבת ללא תוצאות נותרו המשקיעים עם חששות מחודשים; הבורסה בטוקיו סגורה לרגל חג, קוריאה משילה 0.5% ושנחאי יורדת ב-1.4%

בורסות אסיה פתחו את השבוע בירידות שערים בהובלת מניות הבנקים בעקבות החששות לכלכלת יוון. את השבוע הקודם סגרו הבורסות דווקא בעליות על רקע תקוות המשקיעים כי מנהיגי אירופה יצליחו לבלום את משבר החובות. הונג קונג מאבדת 2%; שנחאי יורדת ב-1.4%; קוריאה משילה 0.5%; סידני מאבדת 1.7%; בורסת טוקיו סגורה לרגל חג.

מגזר הבנקאות מוביל את הירידות לאחר ששרי האוצר של גוש היורו הסתיימו ביום שבת ללא התקדמות של ממש. בנוסף, דיווחים נוספים כי אירופה איימה על יוון כי לא תקבל את המשך חבילה הסיוע באם אתונה לא תגיע ליעדי החסכון. ללא סיוע נוסף, יוון צפויה לפשוט רגל בחודש הבא. ראש ממשלת יוון יורגוס פפנדריאו, החליט לבטל את נסיעתו המתוכננת לארה"ב כדי לכנס ישיבת חירום של ממשלת יוון.

קמעונית הביגוד הגדולה ביותר בבורסת הונג קונג, אספרי, רושמת היום ירידות של 17.2%. החברה, שרוב הכנסותיה מגיעות ממכירות באירופה, רשמה בסוף השבוע האחרון צניחה של 98% ברווחי החברה בשנה שהסתיימה ביוני 2011.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully