וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן פרמירה לא תרכוש את כלל ביטוח מאי.די.בי

שלי אפלברג

21.9.2011 / 9:58

אחרי משא ומתן ממושך הודיעה קבוצת אי.די.בי שבשליטת נוחי דנקנר כי לא תמכור את אחזקותיה בכלל ביטוח לקרן פרימרה. הקרן היתה מעוניינת לבצע את העיסקה בחלקים הדבר לא התאפשר

חברת האחזקות אי.די.בי לא הצליחה למכור את אחזקותיה בכלל ביטוח . נכון לרגע זה, קרן פרמירה האירופית לא תקנה את החברה בחלקים, זאת ככל הנראה בשל מסקנות ועדת הריכוזיות שממליצות על הפרדה של אחזקות ריאליות ופיננסיות.

לנוכח ההרעות בשווקים היו מעוניינים בפרמירה לבצע את העסקה בחלקים ולשלם פרמיה נמוכה יותר לעומת המחיר שהיתה משלמת החברה אילו רכשה את מניות הרוב. הערכות בשוק הינן כי המשא ומתן עתה הופסק לאור המסקנות הראשונות אשר יצאו מהוועדה לצמצום הריכוזיות במשק.

חברת פרמירה לא רצתה לקחת סיכון והראתה עניין בחודשים האחרונים לרכוש תחילה כ-10% מכלל ביטוח ובהמשך להשלים את הרכישה בהתאם להתפתחות בחברת כלל.

מאי.די.בי נמסר כי "בשל היעדר הסכמה על תנאי העסקה, בין היתר בהתחשב במצב הנוכחי של השווקים הפיננסיים בארץ ובעולם וכן בשים לב לחשש שלוחות הזמנים הנגזרים מתנאי העסקה כפי שהוצעו על ידי פרמירה לא יאפשרו לחברה לעמוד בלוחות הזמנים שיידרשו להפרדה בין החזקות בתאגידים ריאליים להחזקות בגופים פיננסיים, ככל שהמלצות הביניים של הועדה להגברת התחרותיות במשק בעניין זה יהפכו להוראות מחייבות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully