וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירידה של 0.7% במכירות רשתות המזון בחודשים יוני-אוגוסט

אורן פרוינד

25.9.2011 / 16:02

מנתוני הלמ"ס עולה כי חלה ירידה של 0.7% במכירות רשתות המזון, לאחר שבחודשים מרץ- מאי נרשמה עלייה של 0.3%. מחאת הקוטג', שהחלה באמצע חודש יוני, עשויה להיות הגורם העיקרי לירידה

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פירסמה הבוקר את הפדיון (מכירות) של רשתות השיווק בחודשים יוני-אוגוסט 2011. מהנתונים עולה, כי חלה ירידה של 0.7% במכירות רשתות המזון, לאחר שבחודשים מרץ- מאי נרשמה עלייה של 0.3% בפדיון 2011. מחאת הקוטג', שהחלה באמצע חודש יוני, עשויה להיות הגורם העיקרי לירידה זו בפדיון.

סך הפדיון של כל רשתות השיווק, רשתות בעלות יותר מ-3 חנויות, רשם עלייה של 2.1% לעומת עלייה של 1.7% בחודשים מארס - מאי 2011.

נתוני הפדיון ברשתות השיווק מתייחסים לרשתות המתמחות במזון ולרשתות המתמחות במוצרים אחרים כגון מוצרי טקסטיל והלבשה, מוצרי הנעלה, מוצרים בני קיימא ועוד. פדיון הרשתות המוגדרות כרשתות מזון כולל את הפדיון גם ממכירת חומרי ניקוי ומוצרים אחרים.

נתונים אלה, הנאספים מדי חודש מרשתות השיווק על ידי סוקרי הלמ"ס, משמשים כמדד לצריכה הפרטית ומקדימים בחודש את הנתונים של פדיון המסחר הקמעוני ממקורות מע"מ, המשמשים גם הם כמדד נוסף לשינויים בצריכה הפרטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully