וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תנובה כופה על רשתות השיווק השתתפות בהוזלה"

עדי דברת מזריץ

2.10.2011 / 14:26

כך אמר בכיר ברשתות השיווק, לאחר שתנובה עידכנה אותן טלפונית כי תוריד את מרווחיהן בהתאם למהלכיה; בשופרסל בירכו על ההחלטה, וברמי לוי הודיעו כי ימכרו ב-10% פחות מהמחיר החדש

בקרב רשתות השיווק, מחכים עדיין למחירון רשמי מתנובה בדבר הורדות המחירים, אך מספרים כי תנובה כבר עידכנה אותם טלפונית כי בהתאם להורדת המחירים המתוכננת תקטין גם את מרווחיהן של רשתות השיווק (מרווח הינו הפער בין מחיר הקניה מהספקים למחיר המכירה לצרכן). תנובה הורידה למעשה את מחיר המחירון שלה לנקודות המכירה ומציינת במחירון את המחיר המומלץ לצרכן החדש.

"תנובה עוברת בין הרשתות אחת אחת, ואומרת שכל הרשתות בעד ההוזלה, אך למעשה היא מורידה את מרווחי הרשתות. תנובה, הגוף הענקי, כופה על הרשתות להשתתף בהוזלה למרות שגם כך הן לא מרוויחות טוב ממקרר החלב מלכתחילה", אמר גורם בכיר באחת מרשתות השיווק.

"מקווים כי יצרנים נוספים יאמצו המהלך"

מרשת שופרסל נמסר: "אנו מברכים את תנובה על ההחלטה להוריד מחירים. שופרסל תעביר את כל הורדת המחירים במלואה לצרכן מיידית מרגע ההורדה. אנו מקווים כי גם יצרנים נוספים יאמצו את המהלך ויוזילו את המחירים".

רמי לוי, בעלי הרשת "רמי לוי שיווק השקמה", אמר ל-TheMarker כי "אנו נמכור במחיר הנמוך ב-10% לפחות מהמחיר המומלץ לצרכן החדש של תנובה. זה שתנובה הורידו מחירים אומר שהיה להם מאיפה להוריד אותם מלכתחילה", הוסיף.

במקביל, שטראוס וטרה טרם הודיעו על הורדת מחירים מצידן, על אף ירידה במחיר המטרה של החלב וההודעה של תנובה. בפעם הקודמת, כשתנובה הודיעה על הורדת מחיר הקוטג', התיישרו שטראוס וטרה למחיר זהה מספר שעות לאחר מכן. "אני קורא למחלבת שטראוס לאמץ את הורדת המחירים של תנובה ולצאת בהורדת מחירים גבוהה אף יותר כי מחיריהם מאוד גבוהים", אמר ל-TheMarker עדי צים, מבעלי רשת 'כמעט חינם'. צים הוסיף: "תנובה גם הורידו מהמרווחים של רשתות השיווק אבל זה לא נורא. אם זה יהיה לטובת הצרכן אני בעד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully