וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כל המקורבים לכהן, נמצאים על הכוונת"

מיכאל רוכוורגר

9.10.2011 / 9:40

עוד לפני שנכנס רשמית לתפקיד הודיע היו"ר החדש של תנובה על החלפת משרד עורכי הדין המייעץ לחברה. ככל הנראה מאותת צעד זה על הפרדה בין מקרובי אייפקס ומקורבי תנובה בצוותי הייעוץ

שלמה רודב, היו"ר הטרי של תנובה שאמור להחליף בתפקיד את זהבית כהן, צפוי להיכנס בצורה פורמלית לתפקיד רק אחרי החגים. עם זאת, רודב מבהיר כי תקופת ההובלה של כהן (נשארה דירקטורית בתנובה) שייכת להיסטוריה.

ל-TheMarker נודע כי רודב החליט בשבוע שעבר על צירופו של משרד עורכי הדין גרוס, קלינהנדלר, חודק, הלוי, גרינברג ושות' לצוות הייעוץ המשפטי של תנובה. זאת במקום משרד עורכי הדין הרצוג פוקס נאמן, ששניים משותפיו הבכירים, עו"ד אהוד סול ועו"ד אילנית לנדסמן יוגב, נחשבים למקורבים לכהן. הם ליוו ומלווים אותה בכל מהלכים הקשורים לתנובה, וכן בעסקה לרכישת השליטה בפסגות בידי קרן איפקס, בעלת השליטה בתנובה. ככל הידוע, הרצוג פוקס נאמן ימשיך לייצג את איפקס ישראל ולייעץ לתנובה.

לפי הערכות, צעד זה נועד לאותת שמעתה תהיה בתנובה הפרדה בין היועצים והמקורבים לאיפקס ולכהן, לבין אלו של תנובה, שאותה מייצג גם עו"ד אייל רוזובסקי ממשרד צלרמאיר, פילוסוף, רוזובסקי, צפריר, טולידאנו ושות'.

"כל המנהלים בתנובה שהיו מקורבים לכהן, נמצאים על הכוונת, ולא ברור כמה זמן ימשיכו בתפקידיהם", ציינו מקורבים לנעשה בחברה. כך, בשבוע שעבר כבר השתתפה עו"ד אסתר קורן, השותפה בגרוס חודק, בפגישה שעסקה בסוגיה של אופן הצגת דו"חות תנובה שפורסמו בראשונה בשבוע שעבר. זאת על רקע המלצות ועדת טרכטנברג, חקירת הרשות להגבלים עסקיים והמחאה החברתית נגד מחירי המוצרים בארץ.

פרסום הדו"חות עשוי לאפשר את חזרתה למסחר של מבטח שמיר שבשליטת מאיר שמיר, שנחשב מקורב לרודב. מבטח מחזיקה ב-20.7% מתנובה. החברה הושעתה מהמסחר במאי 2010, לאחר שאיפקס לא הסכימה לחשוף את נתוני תנובה, שהיו מאפשרים למבטח לבצע הערכת שווי הוגן של אחזקתה בתנובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully